kakesjef Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Stevie Wonder - I just want to say i love u Hvem kan vel ikke like den etter konserten på lørdag! Lenke til kommentar
perleskinn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Sinnead O`Conner: Nothing compares to you Boyzone: No matter what Unit Five: Vit at jeg elsker deg Madrugada: Lift me Tommy Nilsson: Öppna din dör Jan Johansen: Se på meg (engelsk versjon: Denne er så nyyydelig!!!Cecilie Vennersten: Det vacraste Rolf Løvland: Danse mot vår Endret 8. mai 2009 av perleskinn Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Fortsatt ingen som har nevnt Cinderella - Don't know what you've got till it's gone ? Ikke som jeg har fått med meg i hvertfall. det er jo den fineste ever, hehe.. Andre favoritter er jo de vanlige av Aerosmith (crazy, crying, dont wanna miss a thing++) Bon Jovi - Allways Poison - Every rose has its thorn Plain White T's - Hey there Delilah (vet den er fjortiss, men fortsatt fin) Mötley Crüe - You're all i need (Teller den eller?) Og mange andre som også er nevnt tideligere Endret 15. mai 2009 av Fosdahl Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gino Vannelli - Hurts to Be In Love, ingen over ingen ved siden. TubeYoube lenke. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Den mest ultimate klisjé-kjærlighetssangen er helt og holdent - uten tvil - Dire Straits' Romeo & Juliet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå