Whoopy Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Anbefaler virkelig å skaffe de sangene her Skal høres Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Elton John - Can you feel the love tonight Ramones - Baby I love Bee Gees - To lover somebody Bee Gees - Love me Bee Gees - Secret Love Paul McCarney and Wings - Silly love songs Commodores - Sweet Love Ohio Players - Love Rollercoster Bee Gees - Love so right Queen - Crazy Little Thing Called love Bee Gees - Love you inside out Earth, Wind & Fire - Cant hide love Har ca 300 sanger som har ordet "love" i tittelen =/ Endret 4. mars 2007 av Blackslash Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Har lagt til en link i 1. post som jeg håper noen får glede av Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hele RePlay plata handler jo om kjærlighet. Snakker om den første cd'en. Commerce techno, men allikevel. Lio - Rapture Scorpions - Wind of Change Freeloader - Two Become One Rammstein - Seemann Endret 5. mars 2007 av krizkriz Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Min favoritt er og vil være Jim Brickman - Never alone Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Kjøp "Marvin Gaye, Lets get it on" hvis du skal ha kjærlighetssanger. Endret 22. mars 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Regina Spektor - Samson. Uendelig søt. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 En av de få ikke-supercheesydritt-kjærlighetssangene jeg har hørt er Bent - Kisses. Ellers har frank sinatra mye bra kjærlightessanger, selv om det er litt showy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hahaha, Ravers Fantasy en av de beste kjærlighetssangene ever? Negro, please. :--D Og det kommer fra en person som hører mye på den type musikk, så det er ikke kritikk av noen sjanger. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Pete Rock & CL Smooth - Lots of Lovin Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 En av de få ikke-supercheesydritt-kjærlighetssangene jeg har hørt er Bent - Kisses.Ellers har frank sinatra mye bra kjærlightessanger, selv om det er litt showy 8218041[/snapback] Hvilket band er dette? Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hugh Grant & Haley Bennett - Way Back Into Love Jan Teigen - det vakreste som fins Celine Dion - My heart will go on Backstreet Boys - Shape of My Heart Ghost Soundtrack - Oh My Love Pearl Jam -- O Where Oh Where Could My Baby Be Ronan Keating - The Smile On Your Face Savage Garden- Two Beds And A Coffee Machine Toni Braxton - Un-Break My Heart Westlife - If I Let You Go Byz - A Sad Story Duran Duran - I Just Died In Your Arms Tonight Noen jeg syns er bra da Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Brad Paisley - She's Everything The Beatles - Something Alison Krauss & Union Station - Goodbye Is All We Have Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Wolfmother - Woman er den ultimate kjærlighetssangen! Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 The Ark - Tell me this night is over Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Return - "Sing Me A Song" Jeg elsker den sangen. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) For å ta en som skiller seg litt ut fra mengden: Autopsy - Robbing the Grave It's love of the dead Arising from her sleep To the sweet smell of decay Lying in a coffin Dead flesh she craves There's kissing, of course, caressing, blood drinking, the smell, the attraction Morbid lust must be satisfied In the shadows she must hide Entering the sacred tomb To fuck those who have died When you lie on some bodies, blood comes out of their mouth, and the weight of my body pushes it out. That's called purging Kissing the flesh So dead and cold Purging blood To drink and be whole Strength from the dead To feed the soul I definitely enjoy swallowing blood. It's very arousing making love with a body and drinking some of the blood Robbing the grave There's a difference between fucking and making love. Maybe some people fuck dead bodies. I make love to them Screaming in agony Coming on the corpse Takes it home in the hearse So she can get some more When I enjoy myself with a corpse, it's a high beyond any I've ever had Endret 21. april 2007 av Endre Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg får komme med noe litt mer klassisk: Marva Whitney - There's nothing I'd rather be (than your weakness) Jimmy Scott - Remember me Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Enrique Iglesias - HeroMeat Loaf - I'd Do Anything For Love Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U Chris Isaac - Wicked Game Eric Clapton - Tears In Heaven Elton John - Your Song Elton John - Candle In The Wind Sarah Connor - From Sarah With Love Scorpions - Still Loving You Poison - Every Rose Has Its Torn Bryan Adams - Heaven Lifehouse - Everything Alle de sangene kan jeg si meg enig i at er nydelige. Særlig Still loving you Skal komme med egne forslag når jeg kommer på noen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Prince - Rings of Orion (fra første Batman filmen) Dune - Nothing compares 2 u (laget av Prince) Dune eller "Frankie goes to Hollywood" - Power of love og den for litt tidligere på kvelden: Frank Zappa - Titties and bear Endret 23. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå