Olaus Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har en bærbar pc med disse spesifikasjonene: Intel core duo 1.66 ghz Geforce 7300Go 512 mb 2048 mb ram 80 gb plass. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Pc'en din vil kjøre oblivion strøkent Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Har en bærbar pc med disse spesifikasjonene: Intel core duo 1.66 ghz Geforce 7300Go 512 mb 2048 mb ram 80 gb plass. 7987939[/snapback] Har en bærbar selv med samme prossesor og harddisk, bare med ati x1600 isteden (ca. lik på ytelse vel), men jeg har bare 512 mb ram . Men pcen kjører oblivion greit på medium/high Endret 21. februar 2007 av sv1 Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jada, Oblivion går nok fint med oppsettet der. Kommer du borti unormal hakking i spillet, så er det helt normalt. Har det selv, men har fikset oppi det. Hakker nesten ingenting nå på Ultra High. Kan nevne det jeg skrev på en annen tråd: "Jeg har og 7900GT, og har hatt samme problemet med ustabil lagging i Oblivion. Jeg leste MiSP sin vidunderlige tråd om The Elder Scrolls. Sjekk ut INI-settings i Oblivion - oversikt, av raziel014. Sjekk ut En god fix mot hakking og lagging, av raziel014. Legg til den koden han viser, og om du har flere harddisker, så hjelper det mye med å bruke dei alle som raziel014 nevner. Mods Mods hjelper faktisk til med å få opp grafikken i Oblivion. Sjekk ut Mods i Oblivion, en oversikt!, av Goz. Jeg lasta ned Andrull's Mod Pack, og den pakken gjorde Oblivion grafikken mye bedre, mer levende + at det ikke krevde noe mer. Oscours Oblivion Overhaul modden er veldig bra, den forandrer hele level-systemet i Oblivion, sånn at ingen andre monstrer går opp i level når du gjør det, alle har en fast level." https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7315652 Lenke til kommentar
JomT Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 har selv en stasjonær pc som er mye dårligere enn din bærbare. og jeg kjører på det høyeste i selve oblivion, tweaks og mods. jeg har bare lagget (hakket) en gang og da fordi at jeg proppa et sted fult med høy kvalitets animasjoner og da lagget det bare i ca. 1 sek Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det er vel litt drøyt å si at et GF7300 klarer å dra Oblivion på maks instillinger. Maskina klarer definitivt å kjøre Oblivion, hvilke instillinger du må velge for å få det til å gå best mulig må du nesten prøve deg frem med, men det hjelper å tweake spillet med diverse mods. Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Takk for svarene, nå må jeg bare finne en butikk med Oblivion (bor i spania ) De ligger litt etter en del steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå