salikatt Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde en tråd her, og har vel kommet frem til ca. dette : https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=42690 Hvis noen med litt mer peiling enn meg sier at dette er helt topp, ville valgt akkurat det samme selv, så bestiller jeg delene NÅ ! Hvis det derimot ikke er helt topp, så venter jeg til imorgen eller i overmorgen eller noe. Passe balansert eller noen deler overkill i forhold til andre? Tenkte meg Vista Premium hvis det skulle bety noe særlig. Dessuten kunne jeg tenke meg å ha pc`en en stund. Fyr løs!! Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Finfint oppsett Du vil ikke angre hvis du kjøper nå, mye ytelse der Lenke til kommentar
salikatt Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Finfint oppsett Du vil ikke angre hvis du kjøper nå, mye ytelse der 7988050[/snapback] Takk for svar vezeil. Da går jeg igang! Kommer tilbake når det går opp for meg at jeg ikke skjønner en drit av overklokking, hvis jeg da klarer å skru sammen greiene først da Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hadde klart gått for 650i SLI / Asus p5b hk til 1000 kr og lagt pengene i et 8800gts med 640 ram. Spesiell grunn til at du trenger et hk til 1800 kr? Broren min kjøpte en Mist 600W, den bråkte altfor mye spør du meg... bare så du vet det Hadde selv vurdert Corsair 520W, det holder plenty og den er meget støysvak. Endret 20. februar 2007 av fflex Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hadde klart gått for 650i SLI / Asus p5b hk til 1000 kr og lagt pengene i et 8800gts med 640 ram. Spesiell grunn til at du trenger et hk til 1800 kr? Broren min kjøpte en Mist 600W, den bråkte altfor mye spør du meg... bare så du vet det Hadde selv vurdert Corsair 520W, det holder plenty og den er meget støysvak. 7988498[/snapback] Jeg er enig. F.eks. et P5B-kort klokker meget bra, og man får da til slutt mer ytelse med et GTS-kort med 640MB minne. Men når det gjelder strømforsyningen, så er MIST å anbefale. Broren din må ha fått et dårlig eksemplar? Endret 21. februar 2007 av jaynuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå