Fjernkontroll1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hvor bra klarer dette grafikk kortet og kjøre f.eks vegas og double agent... vurderer og skaffe meg en dell xps m1710 (bærbar) til høsten og lurer på hvor bra den kjører spill... klarer den og kjøre vegas nesten på maks eller på maks grafikk... Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Eg har 7950GT, kjører Vegas på fullt, bare med 1024x768. Går litt tregt av og til, men ikkje skikkelig. tregt. Så GTX klarer d nok. Kjørte double agent på fullt knirkefritt (demoen) PS: Vet ikkje kordan det er med bærbar pc gfx.. Hakke så mye peiling på d. Endret 20. februar 2007 av Nvidia_boy Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har en Dell Inspiron 9400 med Geforce GO 7900 GS. I tillegg har den en 1,6 GHz prosessor med 1 GB ram. Den kjører alle spill helt glatt, inkludert Vegas på 1024x768. Armed Assualt har heller ikke vært noe problem. XPS maskinene yter selvfølgelig bedre enn denne, men du trenger ikke noe så kraftig og dyrt for å kjøre spill brukbart. Det har ennå ikke kommet offisielle drivere til skjermkortet dersom man kjører Vista, men de uoffisielle funker perfekt de og! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hvor bra klarer dette grafikk kortet og kjøre f.eks vegas og double agent... vurderer og skaffe meg en dell xps m1710 (bærbar) til høsten og lurer på hvor bra den kjører spill... klarer den og kjøre vegas nesten på maks eller på maks grafikk... 7987731[/snapback] Jeg har xps m1710 og 7950gtx kortet (full specs i profil) og klarer å dra det meste av spill på maks eller nesten maks. Testet demoen til double agent for en stund siden og tror det gikk med alt av grafikk på maks. Det eneste spillet jeg har litt problemer med er Oblivion. Det skal egentlig gå men har dårlig ytlese i det spillet. Så 7950gtx anbefales! Men om du skal vente til høsten så er det mye mulig at det har kommet noen oppgraderinger til dells xps m1710. Som f.ex. et skjermkort av serien geforce 8. Men kan bli dyrt det da. Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 venter til høsten ja... eller sommeren .... skal antageli starte på spill og animasjon skole og da trenger jeg en ganske kraftig pc, også liker jeg og spille da.... XPSen ligger på 15000kr nå, så jeg for se... kan hende jeg blir litt sponsa av noen foreldre vettu...=) men takk for svar. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Til sommern/høesten har det sikkert kommet dx10 kort til de bærbare også. Så vent med å tenk på det til du skal handle Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 oki... men for du kjørt age of conan med directX 9... siden det kommer til 360 så må det jo det.... noen som har noe peiling på systekrava på det spillet?!! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 oki... men for du kjørt age of conan med directX 9... siden det kommer til 360 så må det jo det.... noen som har noe peiling på systekrava på det spillet?!! 8001234[/snapback] google it! Du får kjørt alle dagens spill med Dx9. Spill som kommer med dx 10 kan fortsatt kjøres med dx9 kort etter det jeg har hørt, men dog uten dx10 effektene så klart. Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Til sommern/høesten har det sikkert kommet dx10 kort til de bærbare også. Så vent med å tenk på det til du skal handle 8000573[/snapback] dell eller andre kommer sikkert med dx10 til bærbar til sommeren eller noe ja, men da stiger sikkert prisen en del og da... den nye teknologien er jo ikke billig... så den kraftigste stasjonære XPS pcen dell hadde, og den har to dx10 grafikk kort, hver på 700mb... den er kraftig pc det... den har PÆLS hehe.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå