Gå til innhold

Priser på spill i VC til Wii

LordGraveN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er veldig rare priser.... 

kjøper heller 1 N64 enn 2 nes spill, eller hva med dere?

7987669[/snapback]

Jeg kjøper heller de spillene jeg har lyst til. Siden det er snakk om så små summer, gidder jeg ikke se på prisen. Mulig det bare er meg som vasser i gryn da, som har "råd" til å tenke slik... :hmm:

Lenke til kommentar

Vil ikke si det er spesielt dyrt, når du tenker på hvor bra enkelte av disse klassikerne er. Mange av dem er jo mye artigere og mer gjennomførte spill en dagens spill. Selvom grafikken ikke er noe spesielt å se på. For meg er det ihvertfall ikke dyrt, når man tenker på hvor mye disse spillene kostet i sin tid. :whistle:

Edit: Yay, innlegg nummer 200 :w00t:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Og hvis de vil tjene penger på det syns jeg de burde gi ut flere N64 spill.... hvis de fortsetter i dette tempoet blir det ca 6 spill i året (til N64) og vet ikke hvor mange spill det er men. Når får jeg spille GoldenEye på Wii? I år 2020 kanskje?...

Hvis de hadde sluppet ut mange gode N64 spill hadde jeg med glede kjøpt noen av de spillene jeg hadde før på min Super maskin som mamma lurte meg til og selge for og få penger til PS2 (Som jeg fikk til jul) :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Spes. når jeg allerede har betalt en 600-700 for det fra før..

7988156[/snapback]

Så kan man jo spørre seg hvor mye poeng det er å laste ned spill man allerede har da...

7988319[/snapback]

Får og slippe å spille med N64 kontrollene (Slappe stikker og masse mel). Og fordi da slipper man og ha framme den gammle støvboksen.

Lenke til kommentar
Syns det er veldig rare priser.... 

kjøper heller 1 N64 enn 2 nes spill, eller hva med dere?

og en ting til, hvorfor legger de ikke ut flere N64 spill på VC. Er jo ikke noen spill til Wii som er bra nå nesten....

( :dribble:  :dribble: GoldenEye og Super Smash Brothers :dribble:  :dribble: )

7987669[/snapback]

Gud håper de putter opp SSB! Har bare spillt GC-versionen og det er på min topp 5 liste ever. SSBB er grunn alene til å kjøpe wii for min del og

Lenke til kommentar

Om jeg får ett n64 spill eller to NES spill for samme prisen er for meg likegyldig. Det er spillbarheten som gjelder. Bare ett av de to NES spillene kan gi meg dobbelt så mye glede som et n64 spill ... alt kommer an på spillet. Nå laster jeg ned kun det jeg har lyst på også. Jeg synes prisene på VC er kjempegreie, ikke spesielt billig, men ikke spesielt dyrt heller, hvertfall ikke når man snakker om så mange deilige klassikere :love:

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Spes. når jeg allerede har betalt en 600-700 for det fra før..

7988156[/snapback]

Så kan man jo spørre seg hvor mye poeng det er å laste ned spill man allerede har da...

7988319[/snapback]

Får og slippe å spille med N64 kontrollene (Slappe stikker og masse mel). Og fordi da slipper man og ha framme den gammle støvboksen.

7988372[/snapback]

Korrekt..

Lenke til kommentar

Synes de er litt i dyreste laget. Men på den andre siden så har jeg kjøpt noen spill. Alt i alt er de ikke for dyre.

Men hvis vi sammenligner VC spillene med samlepakker med gamle spill så er det mulig at de er dyre i forhold. I farten kommer jeg bare på et eksempel; Capcom Classics til PS2. Denne pakken inneholder 21 spill (med plenty av klassikere) og koster her ca 130 kroner (omregnet fra kanadiske dollar). Det vil si litt under 6 kr pr spill. Link:

http://www.videogamesplus.ca/product_info....roducts_id=9440

Men det var et tilbud. Jeg har sett dette til salgs i butikk i Oslo til 400 kr. Det blir litt i underkant av 20 kr pr spill.

Her får du også et fysisk produkt som går igjennom et mellomledd (som også skal ha penger). I VC sitt tilfelle er det ikke noen foryrende ledd mellom Nintendo og forbruker.

Så det ser ut til at Ninty tar seg veeeldig godt betalt.

Men nå hadde jeg bare et eksempel og det er litt for enkelt å dømme ut i fra et eksempel.

Edit: PS2, ikke PSP

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...