microon Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Lurer på om det har blitt testet bærbare maskiner på HW som fikk "anbefales"? Har lett men finner ingen. Om noen skulle finne noen så er jeg interessert i disse. Nå som Vista er på trappene og at det snart vil blir mer vanlig, så lurer jeg på når HW skal teste disse. En annen ting jeg lurer på er PCI Express på bærbar pc. Om dette er en standard som vil vare lenge? Jeg tenker på eksternt skjermkort, lydkort osv. Er det andre bruksområder? For meg er hastighet/respons og skjermoppløsning viktigst, dernest støy, varme og tastatur. En bærbar pc som kan kjøre bilde og lyd ut til HD-tv er drømmen min. Endret 20. februar 2007 av microon Lenke til kommentar
microon Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Har funnet noen bærbare maskiner som anbefales av HW.no, var bare at søkefunksjonen ikke fikk med seg dette. Tenkte en tråd på dette ville være nyttig, siden disse maskinene ikke er testet med Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå