Ixat Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Har lenge gått og tenkt på å skaffe meg en ettermiddagsjobb/helgejobb. Har forsøkt å få tak i en jobb i nærmiljøet mitt, men der er alt tatt. Derfor lurer jeg på om det er noe der ute som vet om/kan fåreslå noen steder i Bergen som kunne passet meg? Kan forøvrig si at jeg er 17 år gammel og går på VGS. Håper på svar, ~Ixat Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg vet ikke helt hvordan det er med tanke på at du bare er 17 år, men det burde være fullt mulig å få en ringevakt / helgevakt innenfor helse og omsorg, for eksempel på et bokollektiv for funksjonshemmede. Hvis dette skulle være av interesse, kan du helt sikkert finne ut mer via Bergen Kommunes nettsider, eller ved å ta en telefon til pleie og omsorgskontoret i din bydel. Så vidt jeg vet er det flere kollektiv som sliter med for liten bemanning / manglende tilkallingsvakter. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jobb som støttekontakt er etterspurt, prøv det. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, støttekontakt kan i høyeste grad anbefales. Du bør derimot være obs på at det ikke er noe man blir rik på - for 1 bruker kan du kanskje regne med å tjene mellom 1500 og 2000,- i måneden, før skatt. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jobbet (Jobber) selv på McDonalds på Oasen i Bergen når eg gikk på skole. Meget gode arbeidstider, visst du ikke kan jobbe en dag du egentlig skal og du plutselig finner ut at du skal på konsert eller noe, så er det ingen problem å få noen til å jobbe for deg. Der jeg jobbet var det meget sosialt og hadde gjevnlig noen fester. Mange artige folk å jobbe med. Som arbeider under 18 tjente jeg vel ca 80kr timen og + litt etter 20.00 og + litt i helgene. Men så er det ikke alle som liker å jobbe slike steder heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå