EdvardVIP Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Lurte litt på om denne skulle være i stereo forumet, men kom fram til at der er det vel mere teknisk. Så, til dere som henger på bensinstasjonene, hva spiller dere?? Er ikke 18, men når jeg fyller 18 skal jeg jammen spille Gritz - My life be like Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 "Hva" dunker er er best på ... Du kan ikke skrive. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 "Hva" dunker er er best på ... Du kan ikke skrive. 7988228[/snapback] "Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn." Dunker ikke så mye, men Golder Earring - Radar love, Deep Purple - Highway star. Geniale kjøresanger. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vil heller vite om folk faktisk syns det er kult å kjøre ned til bensinstasjonen helt uten grunn for å stå der og spille musikk akkurat litt høyere enn annlegget takler. Patetisk. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Dunker ikke så mye, men Golder Earring - Radar love, Deep Purple - Highway star. Geniale kjøresanger. 7989805[/snapback] Viktig og få med The Doors-Roadhouse blues også. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vil heller vite om folk faktisk syns det er kult å kjøre ned til bensinstasjonen helt uten grunn for å stå der og spille musikk akkurat litt høyere enn annlegget takler. Patetisk. 7989851[/snapback] Hva liker du? Hvorfor liker du det? Vet ikke? Rånekultur er kultur i seg selv, de som liker det gjør det, selve kjøringen og selve kulturen. Vennligst ikke generaliser rundt noe du har null forståelse for, da er du ikke bedre enn rasister og ekstremister. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hva vet du om hva jeg har forståelse for? Er det ikke du som generaliserer nå? Jeg sa bare det at å stå på en bensinstasjon og spille musikk høyere enn annlegget takler er patetisk. Er nok du som har null forståelse for hva jeg har forståelse for. Og det ER patetisk og stå på en bensinstasjon og spille så høy musikk du greier med et par 13åringer i baksetet. Du kan ikke nekte for det. Du kan si det ikke er det som er rånekultur, men så har ikke det noe med saken å gjøre; for det er det som skjer her jeg bor. Det går forresten an å ha meninger om andre uten å være rasist. Det må gå an å mislike andre kulturer uten at folk skal komme med slike dumme uttalelser som det der. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Når du omtaler andre, uansett hvor tåpelig det du omtaler, som patetisk, ruller du selv ballen i gang. Rånekultur trenger ikke inkludere tretten år gamle jenter, selv om det skjer. På samme måte som idrettsledere ikke nødvendigvis må ha sex med barna de leder, men det skjer. Uten videre sammenligning. Din beskrivelse av rånekultur er både ufullstendig og lite riktig, selve rånekulturen handler ikke om å stå å spille høy musikk på en bensinstasjon mens du knuller smårips (se: Fremmed Rase - Råne), det handler primært om det sosiale. Diskutere bil, diskturere damer (Omentrent på samme måte som industriarbeidere, it-ingeniører, leger og offiserer gjør det) og lignende. Det er ikke sånn at så snart du gir en 18-åring lappen, bil og anlegg, så MÅ han trykke sitt organ inn i baken på en 13-åring. Det er dog en ganske normal stereotyp. Hvordan generaliserer jeg? Sa jeg for eksempel at alle som eventuelt ser ut som deg generaliserer, sa jeg at alle med ditt navn, for eksempel, generaliserer? Jeg anklaget deg jo forøvrig ikke for å være rasist, men rasisme er fordommer og generaliseringer basert på lite kunnskap. Om ditt inntrykk av rånemiljø er at alle puler trettenåringer og spiller trance for full guffe, so be it. Om ditt inntrykk er at alle afrikanere spiser ris og bor i jordhytter, so be it. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Les det jeg skriver, da. Jeg har IKKE OMTALT RÅNEKULTUREN, jeg har omtalt det å spille høy musikk på en bensinstasjon med trettenåringer i baksetet. Og det ser jeg så alt for mye av. KJenner/kjente også en del av folkene og vet hvordan de er, hvordan de syns det er kult å ha 13åringer i baksetet osv. Sånn, nå burde du vel egentlig ha fått det med deg. Ps. Du generaliserte ved å gi uttrykk for at alle som kritiserer spilling av høy musikk på en bensinstasjon har null forståelse for råning. Endret 21. februar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg vil heller vite om folk faktisk syns det er kult å kjøre ned til bensinstasjonen helt uten grunn for å stå der og spille musikk akkurat litt høyere enn annlegget takler. Patetisk. 7989851[/snapback] Så lag din egen tråd da. Trådstarter: Jeg kan anbefale "Pendulum - Slam" som en god hit! (forøvrig resten av Pendulum albumet). Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 White Zombie Thunderkiss '65 er jo en grei låt spør du meg... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Siste skiva til Mastodon dunker bra i bilen....eneste problemet er at gassfoten synes musikken er for bra.... Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå