JokkeSahara Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Lys/Kontrast på Toshiba CDS2140. Hei. Jeg installerte win2000 pro på denne maskinen, og etter første oppstart var skjermen lys som f...! Noen som vet hvordan man stiller inn lys/kontrast på denne maskinen? Takker for svar! Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 har hatt noen forskjelige toshiba modeller. felles for dem har vært at jeg har måttet laste ned og installere "toshiba utilities" for å kunne kontrollere lysstyrken. etter at utilities er installert får man endel forskjellige instillingsmuligheter under strømstyring/kontrollpanel. understreker at jeg ikke kjenner din maskin. du kan også forsøke dette: hold ned esc tasten under oppstart og følg istruksjonene på skjermen. du kommer inn i bios. under power save (eller lignende) velg user setting og sett brighness til semi-bright. du har kanskje prøvd dette? det forekommer at denne settingen blir overstyrt av windows, om jeg ikke tar feil. kan ikke huske helt. men prøv. (sjekk nøye de andre tingene under user setting i bios, særlig prosessorhastighet, før du går ut). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå