Fjoslen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei, skal på OBS på onsdag og lurer på hva jeg skal se etter når jeg leter etter Dremel/multiverktøy altså tilbehør, hastighet ect, ect...? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Om du virkelig har lyst til å kjøpe en ekte Dremel bør du vel unngå OBS. Ikke alle de billigvariantene er helt "trygge".. (jaja, selv om man alltid skal bruke vernebriller) Stikk på Jærnia eller lignende, så finner du sikkert en "pakke" med det du trenger Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg må ikke ha "Ekte-dremel",skrev bare så alle forstod hva jeg mente Endret 20. februar 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg kjøpte meg en billigdremmel til ca 200 kroner, en sånn best tools. og så kjøpte jeg blader fra dremel. siden de billigbladene har en lei tendens til å eksplodere. Det fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Tetra fra f-nes? Skal til OBS i tromsø i mårra så skal kjøpe litt andre ting også! Endret 20. februar 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hehe, det er nok bare "tetra" fra kongsberg her. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 hehe, mange som kaller seg det samme :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå