Fløffi Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei. Har en k800i som jeg ikke får lasta ned bildene som ligger på minnekortet på. kun de som ligger på selve telefonen. virker ikke som pc suit finner bildene på kortet. vet noen her en måte å løse dette på? hvor er feriebildene mine Lenke til kommentar
myztical Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Prøv å kjøp deg en ALT I ETT minnekort leser så er du ute av den knipa... Lenke til kommentar
myers Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kjører du Windows WP? Vist ja... så kommer minnekortet opp som en ekstern lagringsenhet. Gå inn på min datamaskin....Phonecard....mssec.... mediafiles......pictures . Lykke til Ps. PC suite er ubrukelig Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Ok takker =) bruke xp, ja, men fant ikke noe annet enn telefonminnet i lista. skal forsøke metoden din =) finnes det noe annet program man kan bruke enn pc suite? Lenke til kommentar
myers Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Både telefon minnet og minnekort skal komme opp som eksterne lagringsenheter, men vist ikke kan jeg annbefale å ta en titt på www.mytrendyphone.no billig og rask levering fra danmark. Der får du minnekort leser fra SE til under 150,- mne trenger overgang fra memorystick duo pro til memorystick micro m2, men dette mener jeg følger med telefonen? Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå