oDDi2k Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Mac - Brenning av DVD filer? Hei, jeg har en DVD mappe her med 2 mapper, en som heter TS_Video og en som heter TS_Audio Inni TS_Video ligger det filer slik som dette: Også skulle jeg helst fått brent dette på en DVD-plate. TS_Audio mappa er tom. Hva slags program ville dere ha brukt? - oDDi2k/Mac-digger Endret 20. februar 2007 av oDDi2k Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 utifra bilde så virker det som du bruker windows, men siden du spør etter mac så får jeg jo svare for mac;) vis det ikke er noe beskytelse på plata burde det vel gå og bare kopiere TS_Video og TS_audio over på DVDn, selv om TS_audio er tom er det greit og ha med for sikkerhetskyld, kan evnetuelt oprette en .dmg fil i programmer->verktøy->diskverktøy og legge filene her før du brenner de, tror dette skal gå bra. Selv så pleier eg bare og importere filene til maskinen .. konvertere da til .mp4 med Handbrake som er et open-source prosjekt, men har kommet en etterfølger, men husker ikke navnet i farten... men prøv og gjøre som jeg sa, test først på en DVD-RW vis du har, for da trenger er det ikke så farlig om det ikke gikk, kan jo bare slette igjen Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) utifra bilde så virker det som du bruker windows, men siden du spør etter mac så får jeg jo svare for mac;) vis det ikke er noe beskytelse på plata burde det vel gå og bare kopiere TS_Video og TS_audio over på DVDn, selv om TS_audio er tom er det greit og ha med for sikkerhetskyld, kan evnetuelt oprette en .dmg fil i programmer->verktøy->diskverktøy og legge filene her før du brenner de, tror dette skal gå bra. Selv så pleier eg bare og importere filene til maskinen .. konvertere da til .mp4 med Handbrake som er et open-source prosjekt, men har kommet en etterfølger, men husker ikke navnet i farten... men prøv og gjøre som jeg sa, test først på en DVD-RW vis du har, for da trenger er det ikke så farlig om det ikke gikk, kan jo bare slette igjen 7987463[/snapback] Men, vil det funke å spille av DVD'en i DVD spilleren etter dette? Ja, sitter på en windows nå, men er på macen jeg skulle hatt litt hjelp med ja. Til image-filer, hva bør jeg bruke da? (Ikke noe som er command relatert, for det er noe jeg ikke helt skjønner meg på) Endret 20. februar 2007 av oDDi2k Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 bruk programmet diskverktøy søk via spotlight vis du ikke finner det. så kliker du på ny diskfil og velger størrelse, så er det bare og hive over mappene/filene, så brenner du image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå