Khaffner Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Katten som har bajset igjen? 7995211[/snapback] kanskje trådstarter som har bajset? men seriøst, ta og finn luktkilden, og fjern eller vask den! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 sjekk i skolesekken din og gamle sekker/bager o.l. det kan bli liggende mye spennende i slikt :!: eller btw, bare vask hele rommet ditt, luft ut osv, og så setter du inn noe duftgreier, jeg har lavendelolje-greier som lukter såå godt Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Katten som har bajset igjen? 7995211[/snapback] kanskje trådstarter som har bajset? men seriøst, ta og finn luktkilden, og fjern eller vask den! 7995390[/snapback] Haha! En gang da bror min hadde hatt fest kom jeg hjem senere på kvelden og syntes det lukta litt rart. Også legger jeg meg, dagen etterpå lukter det et rent helvete og under senga mi har noen bajset! Fy faen som jeg ble sur da Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har samme problemet. Jeg pleier å åpne vinduet før jeg stikker ut, når jeg kommer hjem lukker jeg vinduet og tilbringer 5-20 min i stua mens romet varmes opp. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Husk å sjekke etter slike på dyna. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ALDRI LA KATTA VÆRE INNELÅST I HUSET. Endret 21. februar 2007 av Tnn Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Kansje det er trådstarter som lukter Edit: leif Endret 22. februar 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg hadde glemt et bananskall i en leke for mange herrens år siden... det medbragte mye kvalme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå