Gå til innhold

Det lukter dritt på rommet mitt. HAHA

Simma89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lukter dritt på rommet mitt. Og jeg kan ikke lufte med vinduet oppe for da blir det alt for kaldt. Hva kan jeg gjøre? finnes det noen luftrenser eller no? jeg blir kvalm her, haha

7987277[/snapback]

haha, ja :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Sjekk inni pcne! Jeg fant.. kylling... inni en av pcne jeg har hatt liggende åpen på rommet mitt leenge.. (den luktet ikke, men ble litt skremt over at det faktisk var mat inni pcn!)

7989373[/snapback]

AHAHHAHAHAHHAHA :!:

Hva faen er det du driver med i søvne? :p

7989412[/snapback]

Det lurer jeg litt på også...

Neida. Tror/håper det var katta som dro de dit, og ikke jeg :p

Lenke til kommentar

Vist du har litt sjarm kan du altid få noen venniner til å fikse ryddinga og vaske litt rundt :cool: :!: Funket for meg, men ikke det at jeg har hatt det så jævli på rommet som det høres ut som du har :!: :p

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

Hvis du syntest det er skikkelig kjedelig å rydde kan du ta på deg ett festelig kostyme, da blir det plutselig mye gøyere å rydde!

Hvis du tror det er du som lukter, eller ikke finner luktkilden på rommet ditt. Spør noen om de tør å lukte på deg.

Lenke til kommentar

Sjekk rundt etter gamle matrester

Vask tastatur og mus

Vask hele rommet

Skift sengetøy

Luft

Vask deg selv og ta på rene klær

Ha også døren ut til resten av huset åpen når du ikke er der, og ikke spis på rommet. Hvis du først skal spise, ta restene ut med engang.

Lenke til kommentar

Det luktet dritt på rommet mitt en periode også... Etter mye vasking, lufting osv ble det ikke bedre. Til slutt viste det seg at det var noen stoffer eller et eller annet inne i madrassen min som luktet ille. Jeg fjernet madrassen og det lukter ikke noe her mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...