Håvard Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sjekk inni pcne! Jeg fant.. kylling... inni en av pcne jeg har hatt liggende åpen på rommet mitt leenge.. (den luktet ikke, men ble litt skremt over at det faktisk var mat inni pcn!) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sjekk inni pcne! Jeg fant.. kylling... inni en av pcne jeg har hatt liggende åpen på rommet mitt leenge.. (den luktet ikke, men ble litt skremt over at det faktisk var mat inni pcn!) 7989373[/snapback] AHAHHAHAHAHHAHA :!: Hva faen er det du driver med i søvne? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Det lukter dritt på rommet mitt. Og jeg kan ikke lufte med vinduet oppe for da blir det alt for kaldt. Hva kan jeg gjøre? finnes det noen luftrenser eller no? jeg blir kvalm her, haha 7987277[/snapback] haha, ja Endret 21. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sjekk inni pcne! Jeg fant.. kylling... inni en av pcne jeg har hatt liggende åpen på rommet mitt leenge.. (den luktet ikke, men ble litt skremt over at det faktisk var mat inni pcn!) 7989373[/snapback] AHAHHAHAHAHHAHA :!: Hva faen er det du driver med i søvne? 7989412[/snapback] Det lurer jeg litt på også... Neida. Tror/håper det var katta som dro de dit, og ikke jeg Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Vist du har litt sjarm kan du altid få noen venniner til å fikse ryddinga og vaske litt rundt :!: Funket for meg, men ikke det at jeg har hatt det så jævli på rommet som det høres ut som du har :!: Endret 21. februar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Effektiv utlufting! Du setter alle vinduene på vidt gap og lar det bli gjennomtrekk i 5 min. Lukk igjen, så blir det for varmt igjen. Du har ikke oppgitt om du vet kilden til lukten, så det er ikke så lett for oss å komme med forslag til deg. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Haha, mye bra lesing her. Selv anbefaler jeg deg å først og fremst finne kilden til stanken. Ikke vits i å lufte og vaske hvis du ikke blir kvitt "roten til all elendigheten" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kilden kan også vare f.eks er håndkle som har ligget vått i lang tid. Det er ikke bare matrester det kan vere. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hva med å vaske rommet ditt? Lufte når du ikke er der, også ha en varmeovn stående på rommet ditt, eventuellt ha døren åpen? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Skittent undertøy Endret 21. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skittent undertøy 7991196[/snapback] Med bremzespor? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hvis du har katt så vill jeg lett under senga om det er no rottelik eller no. det var et lignende tilfelle her i huset, og vi fant et museskjelett oppå et donaldblad langt under senga :!: den ble kasta, gulvet vaska, og rommet lufta, og alt var som før. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 For en åndsvak tråd. Er du helt grønnsak? Ta deg en dusj, ta på RENE klær, og vask rommet ditt gutt. Er du redd for kulden, ja da setter du på ovnen. Jeeezez Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skittent undertøy 7991196[/snapback] Med bremzespor? 7991362[/snapback] god kombinasjon :!: Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Heng opp Wunder-baum`s Lenke til kommentar
April Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvis du syntest det er skikkelig kjedelig å rydde kan du ta på deg ett festelig kostyme, da blir det plutselig mye gøyere å rydde! Hvis du tror det er du som lukter, eller ikke finner luktkilden på rommet ditt. Spør noen om de tør å lukte på deg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Heng opp Wunder-baum`s 7993246[/snapback] =smell that you can't stand, for the rest of your life! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sjekk rundt etter gamle matrester Vask tastatur og mus Vask hele rommet Skift sengetøy Luft Vask deg selv og ta på rene klær Ha også døren ut til resten av huset åpen når du ikke er der, og ikke spis på rommet. Hvis du først skal spise, ta restene ut med engang. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det luktet dritt på rommet mitt en periode også... Etter mye vasking, lufting osv ble det ikke bedre. Til slutt viste det seg at det var noen stoffer eller et eller annet inne i madrassen min som luktet ille. Jeg fjernet madrassen og det lukter ikke noe her mer Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Katten som har bajset igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå