Gå til innhold

Det lukter dritt på rommet mitt. HAHA

Simma89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan desinfisere hele huset, rommet blir jo inkludert. Eller så kan du bare jevne det med jorden. Funker like bra, bare at det blir en smule gjennomtrekk og du ville jo ikke åpne vinduet.... :ermm: Nei, jeg vet da faen jeg...

Endret av Whoopy
Lenke til kommentar
Det lukter dritt på rommet mitt. Og jeg kan ikke lufte med vinduet oppe for da blir det alt for kaldt. Hva kan jeg gjøre? finnes det noen luftrenser eller no? jeg blir kvalm her, haha

7987277[/snapback]

Plugg att rævhullet. :p Antar at det er luktkilden, hahha. Bare klikk litt mongo med parfymeflaska eller luftrenser så går det nok bort.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Det lukter dritt på rommet mitt. Og jeg kan ikke lufte med vinduet oppe for da blir det alt for kaldt. Hva kan jeg gjøre? finnes det noen luftrenser eller no? jeg blir kvalm her, haha

7987277[/snapback]

Seriøst, er du snart 18 og gammel og du synes denne topicen var morsom? :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg hadde en shake med carbs stående som jeg hadde glemt. Luktet friskt da. Tok sin tid før jeg fant ut hva som luktet så jævlig.

7987835[/snapback]

Vi fant en shake som haddet stått og godgjort seg i en mnds tid ca når jeg flytta ut av ene leiligheta..

Han som eide den var så lur å åpne den.. ÅÅ djeesus, det stinka kloakk i den nyvaska-klar-for-utflytte-leilighet i flere dager. Kjørte den i oppvaskmaskina, uten at det gjorde saken noe bedre. Overførte bare lukta inn i den.

Makan for en stank!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...