Simma89 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det lukter dritt på rommet mitt. Og jeg kan ikke lufte med vinduet oppe for da blir det alt for kaldt. Hva kan jeg gjøre? finnes det noen luftrenser eller no? jeg blir kvalm her, haha Endret 20. februar 2007 av Simma89 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hva med å vaske litt på rommet, og hive ut diverse luktkilder, som matrester og sånn? Og, du kan da vel lufte selv om det er kaldt. Det blir varmere igjen etter hvert. Endret 20. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vel, har du katt eller annet kjæledyr? Var en gang det lukta dritt på rommet til søstra mi. Katta hadde driti vått og jævlig på den gamle skolesekken hennes under ei hylle så det tok lang tid å finne det Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Du kan desinfisere hele huset, rommet blir jo inkludert. Eller så kan du bare jevne det med jorden. Funker like bra, bare at det blir en smule gjennomtrekk og du ville jo ikke åpne vinduet.... Nei, jeg vet da faen jeg... Endret 20. februar 2007 av Whoopy Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det lukter dritt på rommet mitt. Og jeg kan ikke lufte med vinduet oppe for da blir det alt for kaldt. Hva kan jeg gjøre? finnes det noen luftrenser eller no? jeg blir kvalm her, haha 7987277[/snapback] Plugg att rævhullet. Antar at det er luktkilden, hahha. Bare klikk litt mongo med parfymeflaska eller luftrenser så går det nok bort. Endret 20. februar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Et godt tips er å lufte dynen, puten og selvemadrassen tror jeg. Hvis du har sengen din på soverommet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvis du har sengen din på soverommet selvfølgelig. Nice one Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Et godt tips er å lufte dynen, puten og selvemadrassen tror jeg. Hvis du har sengen din på soverommet selvfølgelig. 7987417[/snapback] Why? Støvsuger senga når jeg skifter laken, noe som ikke skjer så alt for ofte grunnet lathet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 matrester er nok kilden til stanken på rommet ditt. Og bare ta på deg litt ekstra klær om du skulle fryse når du lufter da gutt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har du sjekket sekkene for bananer? Jeg har dårlige erfaringer med å lete i sekker etter bananer, spesielt i sekker som inneholder bærbare PCer. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Gå ut å vask deg. Du har sikkert sittet for lenge der inne og fist og alt mulig dritt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde en shake med carbs stående som jeg hadde glemt. Luktet friskt da. Tok sin tid før jeg fant ut hva som luktet så jævlig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vask det, og lufte burde du gjøre. Trenger ikke åpne vinduet helt opp, kan jo ha det litt oppe i noen minutter bare. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Haha syntes overskriften til denne topicen beskrev hverdagsproblemet til flertallet av medlemmene her på forumet No offence! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Bygg nytt hus. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ta en skikkelig opprydding, vask alle klær som ligger i skap osv.. rydd alle skuffer og skap. re opp Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det lukter dritt på rommet mitt. Og jeg kan ikke lufte med vinduet oppe for da blir det alt for kaldt. Hva kan jeg gjøre? finnes det noen luftrenser eller no? jeg blir kvalm her, haha 7987277[/snapback] Seriøst, er du snart 18 og gammel og du synes denne topicen var morsom? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg hadde en shake med carbs stående som jeg hadde glemt. Luktet friskt da. Tok sin tid før jeg fant ut hva som luktet så jævlig. 7987835[/snapback] Vi fant en shake som haddet stått og godgjort seg i en mnds tid ca når jeg flytta ut av ene leiligheta.. Han som eide den var så lur å åpne den.. ÅÅ djeesus, det stinka kloakk i den nyvaska-klar-for-utflytte-leilighet i flere dager. Kjørte den i oppvaskmaskina, uten at det gjorde saken noe bedre. Overførte bare lukta inn i den. Makan for en stank! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 1: gå på dass og gjør det fra deg der 2: ta deg en dusj 3: kle på deg RENE klær 4: sett deg igjen og nyt lukten av Omo colour Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå