Gå til innhold

Gjengestørrelse på kandalf lcs pumpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er samme nippel og tank som på vanelig bigwater sett, så funker det fet å bare stappe røret inn i nippelen som skal til tanken. Eller du kan bare varme opp slange, så tre den utenpå nippelen, så stripse, da sitter den som fjell.

7993174[/snapback]

Prøver den med varme, bare å bruke hårføner?

Edit: Selger vanlige rørlegger t-kobling eller må jeg bestille fra nettet? Kjedelig å bestille noe til totalt 50 kroner også¨kommer frakt på 85 ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Hei.

Skal gjøre t-line på mitt kandalf lcs kabinett, men gjengestørrelsen der hvor tanken stod har jeg ikke peilpå hva er. Noen som har peil eller metode eg kan finne det ut?

7987165[/snapback]

Har samme kabinett, bare aluminiumverisjonen (den som er litt dyrere :D)

Og den har 3/8 ID på slangene og niplene. Hva du mener med gjengene vet ikke jeg helt.

Lenke til kommentar
Det er for liten festeplate i forhold til lengden mellom skruer, prøvde å illustruere...

Edit: kan jeg kan stripse pumpa så den ligger i løse lufta? Mindre støy...

7988035[/snapback]

Forresten, det er dårlig av TT det der. Min passet heller ikke, så jeg satt den litt på skrå, så den passet i to hull, og det ble ikke noe knekk på noen slanger, og så festet jeg den med litt teip ;) funket greit, utenom at den står rett på kabinettgulvet, som gjør at dne bråker litt, men overlever ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...