Lifesupport Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei, Har bestemt meg for en av disse mobil tlf. Hvilken bør jeg velge? Lenke til kommentar
Lifesupport Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Ingen som kan hjelpe litt her? Skal kjøpe ny tlf i morgen så det hadde vært kjekt med ett svar? Lenke til kommentar
the_bjarne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Eg har ikkje prøvd K800i, men har N73ME sjølv! Er utrulig fornøgd med den! Den er jo symbian så den er litt treigere enn dei telefonane eg har vert borte i før, men det er egentlig ein tilvenningssak. Symbian gjer at du kan installere mange ulike programmer, og la dei kjøre samtidig! N73ME følger det og eit 2GB minnekort med! Kamera er utrulig bra! Men k800 skal jo også vera ein bra telefon! Samme oppløsning på kamera(lest i ulike tester at k800 er bedre innendørs, og N73 er best utendørs). Lest at enkelte klager på små taster på n73, men det tok ein halv dag før eg blei vant med det. Eg er veldig veldig fornøyd med min N73ME, og anbefaller den veldig! Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei,Har bestemt meg for en av disse mobil tlf. Hvilken bør jeg velge? 7987129[/snapback] Jeg hadde valgt N73 pga designen. Men nesten alle jeg kjenner har K800i og er veldig, veldig fornøyd. Den skal være solid og veldig bra. Evt så kan du vente på Nokia N95, den skal ligge omtrent lik i pris med N73, den har 5 mpx kamera og gps... og desinmessig egentlig en litt mer maskulin mobil en n73. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei,Har bestemt meg for en av disse mobil tlf. Hvilken bør jeg velge? 7987129[/snapback] n73 sier jeg;) Fikk idag:) sottet å surfet på nett i hele dag med den;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå