Roug Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Vet ikke om det her er rikitg sted å lage denne tråden men, Det er det at selv om jeg har betalt for en måned fra nextgentel så kommer det purring hele tiden... en Venninne av moren min har hatt samme problem med dem.. de bare fortsetter uansett ... hva kan man gjøre.. jeg har bare hatt de i 3 måneder.. og allerede masse feil og ting på linja... kommer til å bytte tilbake til Telenor vist det fortsetter.. Endret 23. februar 2007 av Roug Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Anbefaler deg Tele2, skal nok bytte til det her i huset når den satans bindingen til NGT går ut. Har hørt mye bra om Tele2. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) er på utkikk etter noe nytt.. så fort de folka sender meg en purre medling til! så bytter jeg Får sjekke ut Tele2 takk Endret 20. februar 2007 av Roug Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har hatt fakturaproblemer med de jeg også. På det verste varte det i 6 måneder og det gikk til inkasso. Fikk orden på det tilslutt. Men jeg skiftet ikke ISP av den grunn, NGT er beste internettleverandøren vi har. Nyter herlige 20mbit hos dem og skal ikke klage Lenke til kommentar
Roug Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 får maks 3.2 jeg :S men skal bytte til bluecom trur jeg det het... dessuten har NGT dårligst kundeservice Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har hørt mye bra om Tele2. Men hvis Posten roter bort pakken, så må du betale for ny ruter og du har selv ansvaret for å fremme et krav overfor Posten for denne. Snakket med to personer (ba om å få snakke med en høyere i systemet) og begge sa det samme. De ga seg ikke før jeg ringte tilbake til de med uttalelser fra både Posten og Forbrukerrådet... Har nå både mobil, IP-telefoni og ADSL fra de, og bortsett fra dette problemet nevnt lenger opp, er jeg veldig fornøyd med både stabilitet og kundeservice. Ringer du kundeservice om morgenen (har måttet ringe de flere ganger i det siste pga. Postens rot), så tar de gjerne telefonen 2-3 sekunder etter du har kommet gjennom menyen og diverse info som for øvrig tar et par minutter. På ettermiddagen er det bare et par-tre minutters ventetid. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Eg har hatt NGT i 1 år no, og har ikkje hatt noko problem med tanke på dobbelfakturering og lignende. I tillegg virker det som om responsen på kundeservicen har blitt bedre. Hadde en liten disputt angående studentprisen på Megafreelinja deira. Der dei prøvde å prakke på meg ein høgare pris enn det som dei reklamerte for. Då gjekk det kort tid mellom kvart svar eg fekk. Og kunden hadde selvfølgeleg rett, selvom dei prøvde seg gang på gang med at eg måtte betale ein høgare pris. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har selv hatt NGT siden sommeren. De brukte 2.5 mnd på å skaffe meg linja, og jeg får f*en ikke til å åpne porter. Men ellers har det ikke vært noe problemer. Jeg hadde NGT når jeg bodde hos foreldrene mine, i alle de 4 årene vi hadde det. Var det ikke problemer EN gang. Linjen var stabil som bare f***. Nettet vårt var nede to ganger, begge var pga router innstillinger jeg hadde gjort =) Jeg har nå 20mbit og er stor fornøyd. Nedlastninger går som bare det og jeg får faktisk 1.3mbit opp, og ikke 1.1 som jeg egentlig skal ha! <3 Når det gjelder kundeservicen, så har dem virkelig blitt bedre. Men det er alltid smart å ta det på e-post først. Som regel kan det meste ordnes igjennom her, og da slipper du kostnaden å ringe + tiden det tar. (Komme igjennom menyen og litt vente tid) Dem svarer innen max 24 timer, noe som er ganske bra. Jeg fikk også en ny router en gang, som jeg brukte litt lang tid på å sende tilbake pga penge mangel. Sendte mail ang dette, og dem drøya purringer og sende ut regning for routeren. for NGT!! =) Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har selv NGT kun på grunn av prisen. Har hatt uendelig antall problemer både før og etter at jeg fikk det. Dobbeltfakturering, betalt for annen linje enn jeg fikk, nedetid+++. Alikevel velger jeg nextgentel fordi jeg får en rask linje til en billig penge(student) ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå