Gå til innhold

Velferd ER viktigst

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ser man på partiprogrammet til AP, og innser at AP faktisk kom med en meget kraftig kontradiksjon i slagordet sitt. Ergo, slagordet til FRP stadfester fakta uten å direkte henvise til noen bestemte partier å stemme på, forutsatt at man kjenner både partiprogrammet og slagordet til AP. Meget løselig, selvsagt.

Lenke til kommentar

#1: Hvorfor antar du at jeg er FRP'er?

#2: Si meg så hva som er feil fremfor å komme med festlige smileyer og tomme setninger uten motargumenter.

Akkurat politikk er ikke til å spøke med, alt for mange mennesker tenker ikke lenge nok over hva de stemmer på så de ender med å gi en stemme som ikke er optimal for landet vårt.

Lenke til kommentar

FrP'er?

Sjekk signaturen din pluss dine argumenter MOT spøken (som kanskje ikke er en spøk). Greier ikke helt fatte hvordan du kan komme fram til at "Velferd er viktigst" av FrP faktisk ikke understreker det Ap allerede mener, uansett parti tilhørelse...

Smilier setter sjarmen ;););)

Lenke til kommentar
Så ser man på partiprogrammet til AP, og innser at AP faktisk kom med en meget kraftig kontradiksjon i slagordet sitt.

7994405[/snapback]

Sjekk signaturen din pluss dine argumenter MOT spøken (som kanskje ikke er en spøk).

7995386[/snapback]

Mitt poeng var at når man har en selvmotsigelse (alltid bestående av 2 eller fler proposisjoner ("utsagn")) så kan man ikke avgjøre hvilket av dem som er 'rett'. Faktisk ville jeg satt en knapp på at man ikke bør stemme AP ettersom man med partiprogrammet pleier å være litt mer seriøs enn man er med slagord som er til for å fiske stemmer.

Skal gi deg et annet, forenklet, eksempel for å vise hvorfor jeg mener at FrPs slagord blir annulert av selvmotsigelsene AP kommer med.

#Hvis kjøttkaker er godt, spis kjøttkaker.

#Hvis kjøttkaker er godt, ikke spis kjøttkaker.

#Kjøttkaker er godt.

Den siste setningen, gitt under forutsetning av at man allerede har hørt de to foregående, vil ikke gi særlig mye mening. Den taler hverken for at man skal spise, eller la være å spise, kjøttkaker.

Lenke til kommentar
#Hvis kjøttkaker er godt, spis kjøttkaker.

#Hvis kjøttkaker er godt, ikke spis kjøttkaker.

#Kjøttkaker er godt.

Den siste setningen, gitt under forutsetning av at man allerede har hørt de to foregående, vil ikke gi særlig mye mening. Den taler hverken for at man skal spise, eller la være å spise, kjøttkaker.

7995422[/snapback]

Den siste setningen har jo en ganske stor innvirkende rolle vil jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...