Gå til innhold

GC spill med Classic Controller til Wii

LordGraveN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dessverre ikke GameCube, og har ikke prøvd originalkontrolleren noe særlig, så jeg kan dessverre ikke uttale meg med sikkerhet :)

Men den er jo veldig billig da, så jeg slo til og kjøpte den. Og nå leter jeg bare etter Wind Waker på bruktsjapper... :D

Lenke til kommentar

Det finnes tilfeller der sånne tredjeparts GC kontrollere ikke har funket på Wii, bare sånn at man er klar over det. Finnes ingen garanti for at no billigskvip fra Clas Ohlson skal fungere 100%. Nå koster ikke en originalkontroller skjorta heller da. 2-300kr er ikke ille. Jeg kjøpte den ene jeg har for 299kr på Spaceworld, og de er jo ikke akkurat kjent for å være billigst på noe som helst ...

Den var i GameCube "originalblå" da, om noen har problemer med den fargen :)

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Ganske sikker på det skal funke ja.. Er jo så mange knapper.. ingen snes spill som har bruk for alle de.. N64 spill kanskje..

7988685[/snapback]

Ikke? bah.. syns det er litt teit da med den classic kontrollen.. Har jo nok knapper til å støtte GC har den ikke?

7994878[/snapback]

Syns det er helt skada at man kan spille spillet på Wiien men kontrollene til Wiien funker ikke på spillet. Classic Controller til Wii har da nok knapper!

7996474[/snapback]

Om dere studerer kontrollen så ser dere at den har flere knapper enn GC også, og det går rykter på nettet om at kontrollen skal kunne brukes i det nye Super Smash Bros Brawl som kommer i løpet av året, selv om ingenting er offisielt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...