Gå til innhold

Trenger hjelp til ny PC. 5000,-

Anbefalte innlegg

Hei :blush:

Jeg har tenkt til å kjøpe ny pc.

Pcen kommer til å bli brukt mest til Gaming. Jeg trenger ikke noe råtass, men jeg tar det beste jeg får for 5 lapper som jeg vet ikke er så mye.

Jeg skal ikke ha skjerm eller noe sånt bare en pc. Jeg har mest tenkt på AMD prosessor. Det skal ikke legges noe stor vekt på kabinett osv (ser egentlig kun på det som en boks til komponentene.) , men bare ytelse. Det hadde vært flott om de meste ble kjøpt fra et og samme sted så det ikke ble så mye frakt osv. Jeg ønsker å ha dvd brenner, 400GB harddisk og 1024MB ram som minimum. Jeg kunne sikkert satt sammen noe etter disse kriteriene, men jeg er så fryktelig usikker på hva som er kompatibelt mtp cpu og HK ol og vil gjerne slippe å kjøpe noe som ikke passer sammen..

Mvh

Martin BK

Endret av MartinBK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet AMD`en og kjøpt Intel.

Du kan jo kjøpe: Intel Core 2 Duo E6300. Den er grei å bruke til spill.

7987482[/snapback]

Jepp da veit jeg det, men du ville ikke satt sammen en pakke som vil passe sammen med Intel Core 2 Duo E6300 a?

Mvh

Martin Bk

Endret av MartinBK
Lenke til kommentar

satt sammen noe, men siden du skal ha så stor disk blir det ikke mye vekt på resten , siden du skal bruke så "lite penger "

pc.

bytt psu med den linken på toppen, lå ikke i prisguiden

lagde en til

komplett rigg 6k.

litt mer pris , men ett bra skjerkort ,2gig ram, bra kabinett og psu! og 320gig hd og dvdrenner

vet ikke så mye om det hk, men viss du vil ha ett " safe kort " satser du på asus

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar
Hvordan strømforsyning trenger man og hvordan finner man ut hvor mange watt og pins man trenger?

Er 350watt og 24pins greit eller?

Martin Bk

8030320[/snapback]

Hvis du skal ned i pris og være sikker på at størmforsyninga kan starte opp pc`en må du vell satse på 400 W.

Jeg bruker selv 400 W. Det virker HELT HELT Greit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...