Amored Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vannet er bra laget! Det skal de ha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja vannet var virkelig bra. Facto5 kan vann hehe. Husker eg blei imponert over vannet i Rogue Leader paa GC ogsaa^^ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Seriøst, dei som ikkje syns grafikken er bra kan umuleg forhalde seg objektivt.Det er utruleg detaljrikt, og med tanke på at det er fleire tusen soldatar på bakken, i tillegg til enorme brett, er det ein augeopnar. Og spelet er forresten 1080p og. 7987459[/snapback] Jeg synes ikke grafikken er bra i det hele tatt. De har høy polycount, bra bumpmapping, mange polygoner på skjermen samtidig, etc. Men hva hjelper det når alt ser likt ut? Alt er halvmørke utvaskede toner av brunt og oransje. Med tanke på hva vi har sett i spillverdenen over de siste årene begynner dette allerede å bli ganske oppbrukt. Jeg regner ikke god grafikk ut fra detaljnivået, men ut i fra hva følelser de klarer å kommunisere ved hjelp av den. Tenk på hva spillet kunne ha vært hvis de virkelig hadde lagt sjel ned i det. Se for deg flyturer gjennom vidstrakte åpne grønne landskap under klar blå himmel over endeløse grønne skoger og azurblått hav, se for deg stup gjennom luften under en blodrød himmel med solnedgang over havet, se for deg flyturer over tretopper i iskaldt blåhvitt månelys, eller over vidstrakte savanner. Det ville ha vært en verdig maktdemonstrasjon av hva next gen skulle være. I stedet får vi nitriste miljøer hvor alt ser likt ut og lite egentlig gir spillet egenart. De fjellene og bygningene kunne ha blitt flyttet rett inn i et Gears of War-kart uten at noen hadde merket noe. Hvis du vil se hva jeg mener ville vært god grafikk, tar du deg et par flyturer i World of Warcraft, spillet selv er altfor langdrygt for min del, men tror få ting har tatt pusten fra meg i så stor grad som å fly igjennom mange av landskapene der. Og det er ikke fordi miljøene er så utrolig detaljerte, men fordi de har så mye sjel og følelse i seg. Og derfor mener jeg at Lair ikke holder mål slik vi har sett det så langt... Cryovat: Husk på at vi får jungelverden og isverden. Disse kan bli mer varierte og spennende? Hvem vet.. 7987492[/snapback] Var ikke klar over dette, muligens det er håp likevel. 7987633[/snapback] Det er det som er hele poenget med det. Det skal se mørkt og skittent ut ! Altså bra grafikk handler ikke om hva som ser penest ut, det skal være detaljert og gjengi omgivelsene mest mulig riktig. Har du sett noen av filmer som omhandler samme tema ? Det er akkurat like dystert der. Det er ett designers valg og synes det er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 De har gjort store forbedringer med grafikken siden sist jeg så screenshots, dette ser lovende ut, og det virker som om spillet vil klare å bruke SIXAXIS til noe nyttig også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ta Gears Of War som eit eksempel. Mye graatt og dystert banedesign der i gaarden ogsaa. Dog man kan jo endre litt paa dette via options i form av vibrant,fluid etc.(der vibrant for min el gir best bilde for min del) Men noen spill bor og passer aa ha slik grafikk. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 FLERE BILDER Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vannet ser sinnsykt bra ut! 8021709[/snapback] Ser veldig bra ut, noe av det beste jeg har sett til PS3 hittil. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Enig der. Spesielt med tanke på hvor store omgivelsene ser ut til å bli. Det er ikke akkurat særlig vanskelig å få til super-grafikk når omgivelsene er bittesmå. Håper selvsagt at spillet faktisk blir slik da og at det er ikke er bøff. Er noen utgivelsesdato satt enda da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå