UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde håpet å få se bilder fra noen av de andre områdene. Men ikke faen. Vi får kose oss med at grafikken ser ut til å ha blitt bedre. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er meget spent på hvordan det er å spille dette spillet. Er det en tech demo, eller blir gameplayet også bra. Kilde Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ganske fin grafikk ja. Håper bare at gameplayet også blir bra Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Pene modeller, men synes bakgrunnene virket veldig kantete og fantasiløse. Ellers må jeg igjen klage litt på denne nextgen greien. Noen andre som ser noe som mangler? Hint under... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Grafikken har betra seg vesentleg. Ein spanande tittel, absolutt. Gledar meg til å sjå noko skikkelig ingame video ifrå dette spelet Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Egentlig ganske uenig med deg der. Synes grafikken er lik det vi har sett før, kanskje med høyere polycount, men synes jevnt over det er deprimerende å se hvor mye potensiale i spillet som har blitt kastet bort. Spillet kunne ha blitt ufattelig vakkert og forheksende med riktig art direction, slik det er nå ser det bare ensformig og trist ut... Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Seriøst, dei som ikkje syns grafikken er bra kan umuleg forhalde seg objektivt. Det er utruleg detaljrikt, og med tanke på at det er fleire tusen soldatar på bakken, i tillegg til enorme brett, er det ein augeopnar. Og spelet er forresten 1080p og. Endret 20. februar 2007 av ShredLord Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Cryovat: Husk på at vi får jungelverden og isverden. Disse kan bli mer varierte og spennende? Hvem vet.. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fant nokre fleire bilete : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Seriøst, dei som ikkje syns grafikken er bra kan umuleg forhalde seg objektivt.Det er utruleg detaljrikt, og med tanke på at det er fleire tusen soldatar på bakken, i tillegg til enorme brett, er det ein augeopnar. Og spelet er forresten 1080p og. 7987459[/snapback] Jeg synes ikke grafikken er bra i det hele tatt. De har høy polycount, bra bumpmapping, mange polygoner på skjermen samtidig, etc. Men hva hjelper det når alt ser likt ut? Alt er halvmørke utvaskede toner av brunt og oransje. Med tanke på hva vi har sett i spillverdenen over de siste årene begynner dette allerede å bli ganske oppbrukt. Jeg regner ikke god grafikk ut fra detaljnivået, men ut i fra hva følelser de klarer å kommunisere ved hjelp av den. Tenk på hva spillet kunne ha vært hvis de virkelig hadde lagt sjel ned i det. Se for deg flyturer gjennom vidstrakte åpne grønne landskap under klar blå himmel over endeløse grønne skoger og azurblått hav, se for deg stup gjennom luften under en blodrød himmel med solnedgang over havet, se for deg flyturer over tretopper i iskaldt blåhvitt månelys, eller over vidstrakte savanner. Det ville ha vært en verdig maktdemonstrasjon av hva next gen skulle være. I stedet får vi nitriste miljøer hvor alt ser likt ut og lite egentlig gir spillet egenart. De fjellene og bygningene kunne ha blitt flyttet rett inn i et Gears of War-kart uten at noen hadde merket noe. Hvis du vil se hva jeg mener ville vært god grafikk, tar du deg et par flyturer i World of Warcraft, spillet selv er altfor langdrygt for min del, men tror få ting har tatt pusten fra meg i så stor grad som å fly igjennom mange av landskapene der. Og det er ikke fordi miljøene er så utrolig detaljerte, men fordi de har så mye sjel og følelse i seg. Og derfor mener jeg at Lair ikke holder mål slik vi har sett det så langt... Cryovat: Husk på at vi får jungelverden og isverden. Disse kan bli mer varierte og spennende? Hvem vet.. 7987492[/snapback] Var ikke klar over dette, muligens det er håp likevel. Endret 20. februar 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Irriterer meg at alle bildene vi får fra dette spillet er så pokkers uklare altså Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hmm, hvorfor blir jeg aldri imponert over grafikk? (Ain't no gfx ho') Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det som bli spennende i dette spillet er jo bruken av sixaxis, der den har vert ein gimmick i samtlige titler(har eg fåptt inntrykk av) har den potensiale til å bli meget bra i dette spillet etter det eg har lest ihvertfall Lenke til kommentar
serf Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Egentlig ganske uenig med deg der. Synes grafikken er lik det vi har sett før, kanskje med høyere polycount, men synes jevnt over det er deprimerende å se hvor mye potensiale i spillet som har blitt kastet bort. Spillet kunne ha blitt ufattelig vakkert og forheksende med riktig art direction, slik det er nå ser det bare ensformig og trist ut... 7987399[/snapback] Er ganske enig med deg, synes nextgen skal være noe alla Fable. Masse farger osv. ikke nitrist og mest mulig realistisk. Du burde du ta en titt på White Knight til ps3, der er det fin natur med bl.a rosa/orange himmel Gleder meg til å se hvordan Rachet & Clank blir på ps3 og. Endret 20. februar 2007 av serf Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Seriøst, dei som ikkje syns grafikken er bra kan umuleg forhalde seg objektivt.Det er utruleg detaljrikt, og med tanke på at det er fleire tusen soldatar på bakken, i tillegg til enorme brett, er det ein augeopnar. Og spelet er forresten 1080p og. 7987459[/snapback] Nei, hjarta deira slår nok for ein anna plattform. Eg ser no at Cryovat har nokon utruleg gode poeng. Det ser detaljrikt nok ut - men er grusamt keisamt. Får sjå med tida, om me får nokre andre landskap i dette spelet. Og det her, fleire tusen soldatar, 1080p maset har me høyrt mykje om, men sett lite av. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Synes bilder sier veldig lite. Og jeg kjøper nok ikke dette spillet (halveis siden broderen sikkert gjør det) Å designmessig så er det ikke en stor bragd. Dragene ser fine og detaljerte ut osv. Men det er veldig blast og det samme. Det er kanskje litt for realistisk. Kunne godt hatt mer farger inn i spillet. Er litt lei brune spill nå. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Seriøst, dei som ikkje syns grafikken er bra kan umuleg forhalde seg objektivt.Det er utruleg detaljrikt, og med tanke på at det er fleire tusen soldatar på bakken, i tillegg til enorme brett, er det ein augeopnar. Og spelet er forresten 1080p og. 7987459[/snapback] Nei, hjarta deira slår nok for ein anna plattform. Eg ser no at Cryovat har nokon utruleg gode poeng. Det ser detaljrikt nok ut - men er grusamt keisamt. Får sjå med tida, om me får nokre andre landskap i dette spelet. Og det her, fleire tusen soldatar, 1080p maset har me høyrt mykje om, men sett lite av. 7990035[/snapback] Video ligg på gametrailers, og viser faktisk akkurat det du etterlyser (1080p og soldatane). Elles, så føler eg for å nyansere synes mitt eg og. Når eg snakka om grafikken snakka eg berre om det tekniske, men eg er einig med deg og Cryovat i at det kunne vore fleire fargar, og stilretninga ser litt kjedeleg ut. På den andre sida er det jo dette utviklarane har gått etter, sånn mørk middelalderstil-greier. Men som sagt, skulle gjerne ha sett at spelet var meir fargerikt og innbydande. Me får sjå korleis dei nye bretta ser ut. Tvilar på dei stiller opp med brun is og grå jungel. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 For alle som lurer på hvordan det blir å spille dette spillet, så har dette nye videointervjuet mange tips. Fiender, verdener, historie, musikk, gameplay, det meste blir snakket om. Ca 15 minutter. Kilde Etter å ha sett videoen er jeg mye mer positiv til dette spillet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 For alle som lurer på hvordan det blir å spille dette spillet, så har dette nye videointervjuet mange tips. Fiender, verdener, historie, musikk, gameplay, det meste blir snakket om. Ca 15 minutter. Kilde Etter å ha sett videoen er jeg mye mer positiv til dette spillet. 7993210[/snapback] Ble rimelig hypet av det intervjuet, ja. Takk for linken! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 FLERE BILDER Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vannet ser sinnsykt bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå