olaberg Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Skal søke på skole nå. Bare lurer på om hvis jeg søker nå. Og jeg får første valget mitt. Kan jeg noen uker før skolen begynner si at jeg vil ha 2. valget mitt? (vis jeg kom in der og) Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nå kan alt være endret siden jeg søkte på skole, men jeg tror ikke du kan si ja til en lavere plass etterpå. Du kan si du fremdeles vil stå på venteliste til førsteplass om du får andreplass, men ikke omvendt. Om det fremdeles er sånn er det derfor veldig viktig hvilken du setter på førsteplass. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nei. Du kan ikke velge andrevalget hvis du kommer inn på førstevalget. Snakk alltid med rådgiver på skolen. Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Takk for svar! må sitte i tenkeboksen nå Lenke til kommentar
@ir Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Lurte på det jeg og. Altså satte lambertseter på første, g katedral på andre - noe som høres helt tullete ut. Ville bare se om jeg kom inn på Katta. Men det ser visst ut som at det ikke vil fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå