Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erfaringer med play.com?


Anbefalte innlegg

Når jeg skulle bestille kom det opp at det var noe galt med adressen, også står det følgende:

Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.

Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.

 

Så da må det vel være i euro da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var visst de spillene jeg kjøpte via playtrade det ikke gikk an å betale i pund, resten gikk. Men for å kunne kjøpe de, blir alt i euro, så kanskje det lønner seg å kjøpe det fra play.com i en ordre (i pund), og det via playtrade i en annen ordre (i euro).

Endret av Aye
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg må si at jeg er utrolig overrasket over servicen til Play.com i det siste :wow:

 

Har ikke motatt to bøker som ble sendt den 2.oktober, sendte en mail til dem i går og fikk fortløpende svar fra en fyr. Etter at jeg hadde bekreftet informasjon om diverse ting, endte det opp med at de sendte to nye bøker =D

 

Ikke værst, slik har jeg aldri opplevd play.com før.

Lenke til kommentar

What the fxxk har skjedd med PLAY.com? Min aller beste shoppingvenn i alle år...

 

Filmen Taxidermia hos Play:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3343458/Tax...=Price&fb=0

 

Filmen selges også hos Platekompaniet:

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=802176

 

Trodde aldri i verden at Platekompaniet skulle gruse Play.com ned i støvlan på denne måten... Vi snakker om eksakt samme filmen! Pk - Here I come! :-)

 

 

Happy shopping!

 

stereoId

Lenke til kommentar

Den du fant på Play.com er PlayTrade, eit bruktsalgsystem innbakt i Play.com. Prisane der blir styrt av private selgarar rundt i heile verda, Play.com har ingenting med den å gjere. Kvifor den er prisa så dyrt må du nesten spørre selgar om.

 

Eg synest Play.com er kjempegreier, finn mykje billig der.

Lenke til kommentar

Det er ikke oppgitt noe bestemt epost til kundeservice. Men de har kontaktprosedyrer som er mer eller mindere lette å finne fram avhengig av hva kontaktbehovet ditt er. Hva er det du ønsker å kontakte kundeservice angående?`LInker for retur eller ikke mottat, finner du i orderehistorikken din.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hey!

 

Ser Play.com har BILLIGE Blu-Rays.

 

Jeg ser også at de har 3 for 2.

 

Jeg tenker å bestille 3 stk som koster 150,- hver, altså 300 tilsammen etter rabatt (som tilsvarer én Blu-Ray i Norge) :p .

 

Men jeg ser også at dette vil overstige tollgrensen.

 

Vil de splitte opp disse i tre forsendelser, og ta en tredjedel hver, eller vil de sende en samlet ordre i én pakke til en verdi av 300,-?

 

Noen som har erfaringer ved slike tilbud fra Play.com?

 

Fant meg 3 Blu-Rays nå og bestilte bare. Den billigste fikk pris lik null + £1.99 og den dyreste fikk - £1.99.

 

Dermed ble det:

£ 1.99

£13.99

£15.00

 

Billig for tre Blu-Rays :D

 

 

Kan noen være så snille å si meg hvordan de satt opp adresse til Play.com?

 

Jeg fikk beskjed om at den ikke stemte opp mot min bank.

 

Det står hos Play.com:

 

Adress:

Linje 1:

Linje 2:

Linje 3:

 

Postcode:

 

Jeg har da skrevet:

 

"Min adresse

Poststed

Fylke

 

Postnr."

 

Skal jeg drite i poststed og fylke? Og bare sette inn husadresse + postnr?

 

Kan noen som har mottat mange pakker si hvordan de har satt det opp?

 

Jeg er 100 % sikker på at informasjonen om mitt mastercard stemmer.. Hadde ikke med mellomnavn, det var eneste forskjell.

Endret av datating
Flettet innlegg
Lenke til kommentar

hvordan blir det med "Valid from"?

 

Jeg har bare "valid thru" på kortet mitt. Men har "member since" på mitt mastercard da...

 

Err, vi kan muligens skylde på Google Chrome:

 

Hver gang jeg sjekket kortnummer som var lagt inn, så sto mailen min der :S

 

Også endret jeg, og lagret, og den sto der fortsatt :p

 

Thank you Internet Explorer... Ironisk at den skulle være best...

Endret av datating
Flettet innlegg
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått noen nye mailer fra Play.com, som sier at jeg fortsatt ikke har korrekte opplysninger om mitt kort.

 

Jeg er 100% sikker på at alle opplysninger er korrekte, men likevel har de prøvd å trekke 2 ganger i natt, og ikke fått det til. Til og med den første da jeg hadde glemt et mellomnavn, så hadde de likevel trekt £1. Selv om de mener dataene var feil.

 

De to gangene i natt har de også trekt £1.

 

I tillegg har jeg fått en ny mail der det sto at jeg måtte ordne opp i detaljene, ellers ville ordren bli kansellert innen 72 timer etter at den ble sendt inn.

 

Jeg ringte banken kl. 13.06 i dag, og de kunne bekrefte at Play.com hadde trukket penger kl. 13.02. Og når jeg da sjekket Play.com igjen, hadde alle ordre fått statusen "packing."

Dvs. at de fikk trukket nå likevel, selv om jeg ikke har endret noe som helst etter i går kveld.

 

De har hele tiden kunne trekket penger, ellers kunne de ikke ha belastet meg med £1 hver gang de har prøvd. Og hvorfor har jeg måtte betale £1 tre-fire ganger? Er jo en DVD det :p

 

Skjønner ikke helt hva som har skjedd.

 

Noe som skremmer meg litt, er at de har trukket kun én gang! De har da altså samlet pakken alle bestillingene i en pakke??

 

Dette blir det problemer av, da det totalt er over 1000,-. Hvorfor har de gjort det slik?

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...