cavumo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Han har nok fått bestilt LAN adapter nå, er tross alt et halvt år siden han postet. Men kan anbefale dealextreme.com uansett. Har gode erfaringer med Play.com også, og ja, jeg betaler i pund . Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Siden de ikke sender elekroniske varer til utlandet kan jeg vel ikke få kjøpt Sony NWZ-A828KB der? Noen som har forslag til andre steder jeg kan kjøpe? Det vil vel funke å kjøpe denne HDMI-kabelen? Det er vel ikke noe problem eller? Endret 27. august 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har bare gode erfaringer med play.com, og de er raske på levering. Har som regel ikke trengt å vente mer enn 2-3 dager på pakkene derfra. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har handlet fra play.com mange, mange ganger, og har aldri hatt noen problem. Bestiller som regel filmer og CD'er til under 200 så jeg slipper mva. Eneste er at det av og til tar opptill 2 uker før jeg får varen etter at den er sendt, men noen ganger tar det bare noen få dager. Og det beste med play.com er at alt er fraktfritt (til og med helt til Norge)! Anbefaler play.com til alle som er ute etter billigst mulig filmer/CD/spill/gadgets! Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har handlet noe rundt 300 DVD-er fra play, og er svært fornøyd. Bor i Oslo, men må regne med 5-10 dager før jeg får filmene. De var svært mye bedre før i tiden, mener de brukte Royal Mail da. Nå er de på Jersey mail eller hva de heter, og jeg synes det faktisk går litt tregt. Ellers er ofte prisene svært fine. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tar å bumper denne litt. Bestillte tre bøker fra Play.com for noen uker siden. Etter et par timer, fikk jeg mail om at VISAen min inneholdt feil informasjon noe som stemte da jeg hadde fått ett nytt et par uker før det, mao utløpsdatoen var feil. Anyway, jeg endret det og den beskjeden som kom opp ang kortet på Play.com ble borte. Men nå har bøkene hatt status "Processing" i en uke. Noen som har en mail hvor jeg kan spørre dem om hva som skjer? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tror ikke det er mulighet til å kontakte de på e-mail. Du får bruke et triks jeg brukte en gang en bok stod slik i 1 ukes tid: Avbestille og bestille på nytt. Da blei boka sendt etter 1 dag Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Greia er at jeg ikke kan avbestille, da pakken har status 'processing'. Men det har den hatt siden den 8.september. Og jeg orker egentlig ikke å ringe dem heller, da jeg ikke har råd til å betale 50kr/min eller no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gjorde min aller første bestilling derifra og utenom litt tull med registreringen, så virker jeg allerede storfornøyd. Fantastisk utvalg og priser kontra norske priser. Seperate pakker er jo knall for å slippe toll og norske mva. Kommer vel telefon fra muttern når alle pakkene begynner å dumpe ned i postkassa Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, ved første øyekast virker alt som fryd og gammen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Greia er at jeg ikke kan avbestille, da pakken har status 'processing'. Men det har den hatt siden den 8.september. Og jeg orker egentlig ikke å ringe dem heller, da jeg ikke har råd til å betale 50kr/min eller no Nå vet jeg selvsagt ikke nøyaktig rutinene til Play rundt dette siden je gikke jobber der , men siden du hadde feil informasjon i kortet kan det hende at denne ordren blir satt til side og at de gjør en ekstra sjekk på kortet ditt. Da kan det være at det faktsikt tar litt tid for dem å få tilbakemelding på en slik sjekk. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Det har skjedd et mirakel! Jeg fikk svar fra play.com =D Pakken blir sendt asap, woohoo. [email protected] Endret 1. oktober 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det har skjedd et mirakel! Jeg fikk svar fra play.com =D Pakken blir sendt asap, woohoo. [email protected] Hehe, jasså. Oppgav de noe grunn til at det hadde tatt så lang tid? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Nei Endret 15. desember 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er vel ikke noe i veien med å betale i pund fremfor euro på play.com? Ser at de fleste varene er billigere i pund nemlig Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er vel ikke noe i veien med å betale i pund fremfor euro på play.com? Ser at de fleste varene er billigere i pund nemlig Det er bare å betale i pund, ingenting i veien for det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er vel ikke noe i veien med å betale i pund fremfor euro på play.com? Ser at de fleste varene er billigere i pund nemlig Det er bare å betale i pund, ingenting i veien for det. Bra Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er nok en bug hos play. Det var en periode man måtte betale i euro for å få fullført orderen, og det står fortsatt på supportsidene at man må betale i euro for å få shippet til utlandet, men jeg har latt den stå på pund så lenge jeg kan huske og det går bra. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har alltid betalt i pund jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå