Gå til innhold

Erfaringer med play.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handlet fra play.com mange, mange ganger, og har aldri hatt noen problem. Bestiller som regel filmer og CD'er til under 200 så jeg slipper mva.

Eneste er at det av og til tar opptill 2 uker før jeg får varen etter at den er sendt, men noen ganger tar det bare noen få dager. Og det beste med play.com er at alt er fraktfritt (til og med helt til Norge)! Anbefaler play.com til alle som er ute etter billigst mulig filmer/CD/spill/gadgets! ;)

Lenke til kommentar

Har handlet noe rundt 300 DVD-er fra play, og er svært fornøyd.

 

Bor i Oslo, men må regne med 5-10 dager før jeg får filmene. De var svært mye bedre før i tiden, mener de brukte Royal Mail da. Nå er de på Jersey mail eller hva de heter, og jeg synes det faktisk går litt tregt.

 

Ellers er ofte prisene svært fine. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tar å bumper denne litt.

Bestillte tre bøker fra Play.com for noen uker siden. Etter et par timer, fikk jeg mail om at VISAen min inneholdt feil informasjon noe som stemte da jeg hadde fått ett nytt et par uker før det, mao utløpsdatoen var feil.

 

Anyway, jeg endret det og den beskjeden som kom opp ang kortet på Play.com ble borte. Men nå har bøkene hatt status "Processing" i en uke.

 

Noen som har en mail hvor jeg kan spørre dem om hva som skjer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-77do0b

Gjorde min aller første bestilling derifra og utenom litt tull med registreringen, så virker jeg allerede storfornøyd. Fantastisk utvalg og priser kontra norske priser. Seperate pakker er jo knall for å slippe toll og norske mva. Kommer vel telefon fra muttern når alle pakkene begynner å dumpe ned i postkassa :whistle:

Lenke til kommentar
Greia er at jeg ikke kan avbestille, da pakken har status 'processing'. Men det har den hatt siden den 8.september. Og jeg orker egentlig ikke å ringe dem heller, da jeg ikke har råd til å betale 50kr/min eller no :p

 

Nå vet jeg selvsagt ikke nøyaktig rutinene til Play rundt dette siden je gikke jobber der :) , men siden du hadde feil informasjon i kortet kan det hende at denne ordren blir satt til side og at de gjør en ekstra sjekk på kortet ditt. Da kan det være at det faktsikt tar litt tid for dem å få tilbakemelding på en slik sjekk.

Lenke til kommentar

Det er nok en bug hos play. Det var en periode man måtte betale i euro for å få fullført orderen, og det står fortsatt på supportsidene at man må betale i euro for å få shippet til utlandet, men jeg har latt den stå på pund så lenge jeg kan huske og det går bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...