_mgr_ Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei. Jeg lurte på hvor man kan få kjøpt slike i norge: Ville ha sånne med tanke på at man kan redusere kabinettstørelsen ytterlige med sånne Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Det heter Riser Card tror jeg... bare så du vet hva du skal se etter :smile: Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg synes å huske at jeg så noe slikt på http://www.elfa.se/no/ Muligens under data :razz: Jon Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg fant ingenting på elfa. Anyone? Ideas? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hva er det de er til da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Så vidt jeg kan se av bildet er det en forlengelse av PCI sloten med 90 graders vinkel. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Stikk bakom elkjøp elle noe slik! De hadde sonne i gamle liggende kbinetter! Og bak elkjøp har dem 100 vis?!?! Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Det er viktig at det er kun en PCI slot, og ikke flere. Jeg har en sånn sak med to PCI slotter, men det er masse andre ting på den (hood sensor, auxillary CD audio, SCSI LED og NIC SOS) Den tar like stor plass som tre PCI slotter i høyden, men har plass til to. Plukket fra en Compaq maskin. Men det jeg trenger er en sånn sak med EN PCI plass! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 jeg tror jeg har et par sånne liggendes. Jeg kan sende deg en pm hvis jeg finner dem. De tok jeg fra en gammel pc Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Hadde vært hyggelig.... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 På elkjøp og expert osv har de son El-retur! der ligger det masse gamle datadeler! Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 hmmmm, der fikk jeg en ide, er det folk som hiver brukbart utstyr eller? jeg mener pentium1 og slikt er det mulig å få fatt i sånt på returen? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 njaa..... Mulig! har bare vert der et par ganga for å kaste tv'a og slikt. Men vist du går til kontoret og spørr.... for kansje de har noe inne.... Men det jeg ville ha gjort er å gått på en butikk som http://www.ar.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå