DawnDusk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei! Har kjøpt meg S725X Multisport, og det skal bli nyttig å videreutvikle seg med en pulsklokke. Har fått satt opp mye nå, men det er én ting jeg ikke får til: å kalibrere høydemåleren. Det går den avanserte veien: Menu --> FUNCITON SET --> ALTITUDE --> CALIBRATE Dette synes jeg var tungvint. Men når jeg er ute og løper (monitoren viser løpedata, ikke klokken), stepper jeg med nedover til det kommer "ALTITUDE" i displayet. Når jeg da holder inne lys knappen i 3-4 sekunder blinker det "CALIBRATE" øverst i vinduet. Men det går jo ikke an å kalibrere høyden?! Når jeg slipper Lys knappen, stopper det å blinke, og jeg har ikke fått kalibrert den. Er det noe jeg gjør feil? Hvordan kan jeg kalibrere klokken på sistnevnte måte? Og ikke minst: Er det mulig å kalibrere den etter lufttrykket, ikke kun høyden? Takk for alle svar Endret 20. februar 2007 av freq_flyer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Lurte litt på dette selv. Er det ikke sånn at du "starter" høydemåleren fra der du starter å løpe? Så måler den derifra? Har ikke fått kalibrert lengdemåleren en gang enda jeg, tenkte jeg skulle gjøre det på en bane her, men er jo 1m med snø oppå. :/ (Har S625X) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Husk at man kan kalibrere grafen når man kommer hjem. Høyreklikk og error correction - altitude osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå