Unlimited Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 her er css coden! /*\ IE/Win min height hack */ * html .FlickrBG { height: 140px; } /* */ .FlickrBG { width: 100%; float: center; background: #87bce2 url(http://www.talesh.info/images/header_bg.gif) repeat-x center border-top: solid 50px #fff; } .Flickr h3 { position: center; top: -35px; center: 100%; font-size: 20px; text-transform: uppercase; font-weight: normal; padding: 0px 0px 0px 25px; margin: 0px; background: url(http://www.talesh.info/images/IcoFlickr.png) no-repeat left center;} .Flickr ul { padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px; } .Flickr li { padding: 0px; margin: 0px 0px 0px 0px; list-style-type: none; display: inline; } .Flickr li a img { background: #000; padding: 1px; border: solid 4px #d6eeff;} .Flickr li a:hover img { background: #000; padding: 1px; border: solid 4px #ccff66;} jeg prøver å sette denne her på center...men klarer ikke!!: <div class="Flickr" align="center" dir="rtl"> <ul dir="rtl"> <li> <center><?php include "cpmfetch/cpmfetch.php"; $objCpm = new cpm('/photo'); $objCpm->cpm_viewLastAddedMedia (1,8); $objCpm->cpm_close(); ?> </center> </li> </ul> får det ikke til på FireFox! Lenke til kommentar
attach Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) margin: 0 auto; eller når det gjelder tekst: text-align: center; <center> eller align="center" må du ikke bruke. Endret 20. februar 2007 av attach Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) når jeg fjerner <li> så ordner det seg! men det virker ikke nå heller Endret 20. februar 2007 av Unlimited Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg prøver å sette denne her på center 7986367[/snapback] Hva er det du egentlig vil centrere/sentrere? Hele div'en, eller bare det som blir lagt inne i listen din ( )? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 det som er i listen ul Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Da skal vel "text-align: center" og/eller "margin: 0px auto" fungere. Bruk text-align hvis du vil midtstille innholdet i listen, mens margin bruker du hvis du vil midstille hele listen. Du må kanskje sette margin på div'en i stedet, hvis du vil midtstille selve listen. Edit: .Flickr ul { text-align: center } Endret 21. februar 2007 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå