Bruker-93156 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg lo godt på et par av de :!: Dagbladet.no Marius Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hahah, den var kongebra :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Lest før, men absolutt bra. Lurer på om personen fikk jobb. Antagelig hvis det var jobbsøknad for å bli ansatt som komiker. Haha. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Skal søke om jobb i tilvalgsfag, må vel fylle ut en kontrakt om jeg får den. Ble inspirert nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det var faktisk en genial jobbsøknad, og det verste er at jeg mener det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det var faktisk en genial jobbsøknad, og det verste er at jeg mener det. 7986388[/snapback] Måten den var skrevet på var jo bra, den stikker virkelig ut i en stor bunke. Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde jeg nok tatt meg en prat med personen som sto bak. Det kan jo hende at det faktisk er en svært oppegående person. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja det er nemlig det som "søknaden" utstråler, søkeren er meget oppegående på en original måte og slike "unike" mennesker er ikke lett å finne. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det kommer nok veldig an på hva slags jobb man søker. Jeg ser for meg at en slik søknad hadde havnet rett i søppelet hos enkelte jeg kjenner til. M.a.o, om man virkelig ønsker en jobb man målrettet har utdannet seg til, så sender man ikke slike søknader. Søknader til diverse butikker med ønske om deltidsjobb, derimot.. Men morsomt skrevet. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hadde jeg vert arbeidsgiver hadde jeg definitivt tatt en prat med han Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg hadde definitivt gitt han jobben! :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det kommer nok veldig an på hva slags jobb man søker. Jeg ser for meg at en slik søknad hadde havnet rett i søppelet hos enkelte jeg kjenner til.M.a.o, om man virkelig ønsker en jobb man målrettet har utdannet seg til, så sender man ikke slike søknader. Søknader til diverse butikker med ønske om deltidsjobb, derimot.. Men morsomt skrevet. 7990031[/snapback] Jeg er litt uenig med deg fordi; "mellom linjene" får du et veldig klart "bilde" av hvilken type denne personen er. Slike talenter for "tydelighet", både tydelig og subtilt forteller meg at her har jeg med noe "uvanlig" å gjøre. Jeg ville kalt denne søkeren inn til et intervju. Med et slikt talent så kan du videreutvikle "svinet" til å bli et fullbefarent Nesehorn, og hvem liker ikke Nesehorn? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Med et slikt talent så kan du videreutvikle "svinet" til å bli et fullbefarent Nesehorn, og hvem liker ikke Nesehorn? 7994245[/snapback] :!: Nei, det er et godt spørsmål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå