Gå til innhold

En genial jobbsøknad!

Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var faktisk en genial jobbsøknad, og det verste er at jeg mener det. :cool:

7986388[/snapback]

Måten den var skrevet på var jo bra, den stikker virkelig ut i en stor bunke. Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde jeg nok tatt meg en prat med personen som sto bak. Det kan jo hende at det faktisk er en svært oppegående person.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja det er nemlig det som "søknaden" utstråler, søkeren er meget oppegående på en original måte og slike "unike" mennesker er ikke lett å finne.

Lenke til kommentar

Det kommer nok veldig an på hva slags jobb man søker. Jeg ser for meg at en slik søknad hadde havnet rett i søppelet hos enkelte jeg kjenner til.

M.a.o, om man virkelig ønsker en jobb man målrettet har utdannet seg til, så sender man ikke slike søknader. Søknader til diverse butikker med ønske om deltidsjobb, derimot..

Men morsomt skrevet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det kommer nok veldig an på hva slags jobb man søker. Jeg ser for meg at en slik søknad hadde havnet rett i søppelet hos enkelte jeg kjenner til.

M.a.o, om man virkelig ønsker en jobb man målrettet har utdannet seg til, så sender man ikke slike søknader. Søknader til diverse butikker med ønske om deltidsjobb, derimot..

Men morsomt skrevet.

7990031[/snapback]

Jeg er litt uenig med deg fordi; "mellom linjene" får du et veldig klart "bilde" av hvilken type denne personen er. Slike talenter for "tydelighet", både tydelig og subtilt forteller meg at her har jeg med noe "uvanlig" å gjøre. Jeg ville kalt denne søkeren inn til et intervju. Med et slikt talent så kan du videreutvikle "svinet" til å bli et fullbefarent Nesehorn, og hvem liker ikke Nesehorn? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...