limE- Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei, noen som mye fritid som orker å hjelpe meg med noen små ting? Ettersom jeg har vært ute av data verden en stund så trenger jeg hjelp til sammensetning av en ny pc. Den skal brukes som spill pc med krav om bra grafikk osv. Har mus,tastatur og alt det der.. Ting som er et must: SSF kabinett, bra grafikk kort, minimum 200 gig hd og nok ytelse til gaming Pris: ca. 8000 - 10 000 kroner Takker for alle svar og innspill mvh Emil Skjelstad Endret 20. februar 2007 av limE- Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Får se om jeg får tid til å lage en handlevogn til deg litt senere i dag, men kan tenke meg at en Sd37P, E6400 eller noe i den duren, 2GB ram, X1900??/8800GTS samt en passelig harddisk og en dvd-brenner burde gå greit med budsjettet ditt. Lenke til kommentar
Amland Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 God dagen. Er i samme situasjon som deg å håper det kommer noen erfarne Barebone folk inn å anbefaler et godt oppsett. Har sjøl tenkt på en C2D E6600 , et 8800 GTS 320 mb Ram, og sannsynligvis 2 eller 4 Gb ram. Problemet med et sånt oppsett må vel bli varmen, men satser på at det kommer opp noen gode løsninger. Har forøvrig samme budsjett på 10-12000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå