TurboUlv Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei! I forbindelse med kjøp av nytt hovedkort og skjermkort, har jeg følgende spørsmål: - Er lydkortet som er integrert i MSI KT3 ULTRA2 kortet (VIA VT8233A - 16-bit - stereo) greit nok? Bruker maskina til spilling og litt mp3. Har en surroundpakke (5 satelitter +sub)fra Creative, så lydkvaliteten er vel ikke akkurat så enorm uansett. Skjermkortet jeg har valgt meg ut er MSI AGP GeForce4 Ti4200 128MB DDR DVI til 1568,- (Komplett) Er dette et greit skjermkort til spilling? Eller finnes det bedre alternativ til samme prisen? Støyer MSI skjermkortene mer enn andre? Har i dag ett Geforce2 Ti som jeg synes støyer en hel del. Bør jeg velge skjermkort og HK av annen produsent, eller er dette ok produkter? [ Denne Melding var redigert av: TurboUlv på 2002-12-06 03:57 ] Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Foreslår at du prøver det integrerte lydkortet. Har vært mye diskusjoner rundt disse kontra PCI-baserte. Hvis du er fornøyd med det integrerte er det liten vits å legge ut 600-1500 kroner for noe du strengt tatt ikke har behov for. Yoda Lenke til kommentar
TurboUlv Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Takk for svar! Jeg har et Soundblaster Live 5.1 kort i pc'en nå, så jeg kan alltids sette inn det, dersom det innbygde skulle være for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå