Gå til innhold

Lei av å vente på HW-LAN t-skjorter?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå som HW-LAN 06 er ganske godt over begynner jeg å bli mektig (for å ikke overdrive) lei av å vente på t-skjortene.. Og tro det eller ei, jeg tror ikke vi får dem.

Men sånn seriøst, er det bare meg som fortsatt ønsker t-skjortene? Snakker om de som var blant de 500 første til å melde seg på. Enten kan jeg få de 100 kronene den kosta ellers kan jeg få en t-skjorte synes jeg. De er gode å trene i så hvorfor ikke.

Håper jeg får litt støtte i dette. :)

Helt sikkert feilpostet, kan denne da flyttes, og ikke slettes?

Lik tråd ligger her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og få 100 kroner er feil å kreve, rett og slett fordi de 500 første ble lovet en t-sjorte, ikke en 100-lapp.

På en annen side, ble ikke disse delt ut den siste dagen av lanet da? Jeg mener bestemt å huske at vi delte ut disse fra info-desken. Informasjonen rundt dette har vært veldig blurry.

Dette er ingen offisiell uttalelse.

Lenke til kommentar
Og få 100 kroner er feil å kreve, rett og slett fordi de 500 første ble lovet en t-sjorte, ikke en 100-lapp.

På en annen side, ble ikke disse delt ut den siste dagen av lanet da? Jeg mener bestemt å huske at vi delte ut disse fra info-desken. Informasjonen rundt dette har vært veldig blurry.

Dette er ingen offisiell uttalelse.

7986317[/snapback]

Vi ble ikke lovet 100 kroner, men det var da det den var verdt, og når jeg ikke får varen min så har jeg ivertfall lyst på erstatning.

Jeg tro på fredagen, jeg hadde ansvaret for å selge dem under LANet. Utover de 500 har jeg hørt av fubarbfno elns her på forumet fikk dem.

Lenke til kommentar

Tskjorte opplegget har ikke gått etter planen, det er korrekt, men jeg synes du kan bremse opp litt Dag-Erik. Før du begynner skrike på forumet. Du sendte meg en PM på forumet sent i går kveld, og allerede nå starter det på forumet. Brems opp litt og la folk få sjansen til å svare, ellers kan du droppe sende PM.

For det andre, så hadde du vel kontakten med Claes vedr dette tidligere, og såvidt meg bekjent har du ikke tatt kontakt med han vedr dette.

For det tredje, det skulle vært salg av tskjorter, hvor du var innvolvert Dag-Erik. Der skjedde det lite, så jeg synes det er direkte upassende å slenge ut kritikk før alt av fakta er på plass.

Send meg en PM med adressen din så skal jeg få ordnet det.

Lenke til kommentar
Tskjorte opplegget har ikke gått etter planen, det er korrekt, men jeg synes du kan bremse opp litt Dag-Erik. Før du begynner skrike på forumet. Du sendte meg en PM på forumet sent i går kveld, og allerede nå starter det på forumet. Brems opp litt og la folk få sjansen til å svare, ellers kan du droppe sende PM.

For det andre, så hadde du vel kontakten med Claes vedr dette tidligere, og såvidt meg bekjent har du ikke tatt kontakt med han vedr dette.

For det tredje, det skulle vært salg av tskjorter, hvor du var innvolvert Dag-Erik. Der skjedde det lite, så jeg synes det er direkte upassende å slenge ut kritikk før alt av fakta er på plass.

Send meg en PM med adressen din så skal jeg få ordnet det.

7986427[/snapback]

Ja, fordi jeg var tvilende til at jeg var den eneste av de 500 som ikke har fått t-skjortene. Så jeg tok det samtidig. Skulle vel heller ha droppet å sende deg en pm ja.

Jeg var i kontakt med både Claes og Mona vedr. dette.. Mona sa jeg kunne snakke med deg.

Ja, jeg var innvolvert og skulle selge t-skjorter på HW. Solgte også et par, men svært få. Jeg hadde dog ikke noe "ansvar" og det var ikke "bare-bare" å få tak i den store pallen med 2000 t-skjorter. Men jeg annonserte meg på forumet og msn og de som ville ha, de fikk kjøpe t-skjorter.

Kritikk og kritikk, jeg vil bare ha t-skjorta mi jeg. :)

Edti: Men du har rett, å holde kjeft om det å bare sende PM til deg ville vært mye lettere å håndtere.. Men, men. De som ikke har fått t-skjortene sine har sjansen nå.

Endret av DE1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...