phax Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei, vurderer bytte ut potta på golfen min da jeg begynner bli litt lei av støynivået.. Men vil ikke ha på en standard tynn fis heller. Finns det noen pene men ikke fullt så bråkete potter der ute? Har fra før av en slik en: Kanskje ikke så lett å se, men er en passe pen krom sak. Vil helst ha noe lignende stil hvertfall. Edit: fant ut nå at jeg visstnok ikke har midtre potta på bilen min, så få påmontert denne igjen vil vel bidra til å redusere støynivået endel! Noen som vet hvor jeg finner slikt, og evt pris? Edit igjen: Vel har nå funnet ut at Midtre potte er veien og gå, koster knapt en 500,- hos Meca så billig var det jo også. satser på at det gjør støynivået betraktelig bedre! Endret 20. februar 2007 av phax Lenke til kommentar
Tor_Ivar Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 ja med og sette tilbake midtpotta vil du merke en BRA forskjell på støyniva Folk som fjerner midtre potte gjør det jo for og få MASSE lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå