EirikO Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 I går hang maskinen min seg, så jeg måtte holde knappen inne til den slo seg av. Da jeg skulle starte opp i dag kommer jeg ikke inn i windows. Maskinen starter opp, viser Thosiba-skjermbildet, begynner å laste windows, men så restarter den.. Kommer ikke til skjermbildet hvor jeg skal skrive passord. Har prøvd å fjerne batteriet og startet i sikkerhetsmodus (ingenting skjer), men ingenting hjelper... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 installer windows på nytt Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 installer windows på nytt 7986045[/snapback] Ingen annen utvei? Noen mulighet for ikke å miste alt som ligger på harddisken? Lenke til kommentar
Nana Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 installer windows på nytt 7986045[/snapback] Ingen annen utvei? Noen mulighet for ikke å miste alt som ligger på harddisken? 7989818[/snapback] Chkdsk? / Chkdsk Repair? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå