jesper90 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 TEnkte meg å skjære ut en luke i alu veggen på kabinettet og feste plexi. Borrer dere bare først og så sette stikksaga nedi og lager et hul? Tenkte ettersom aluminiumen er såpass myk at evt en saks ville klart seg bedere. mvh jesper Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er som regel den metoden jeg bruker hvertfall. Men, prøv å stive av panelet litt, og sørg for å bruke blader beregnet for alu. Bruker du for grove blader vil saga hoppe og sannsynligvis slå sund metallet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Skal du lakkere efterpå? Det beste resultatet blir iallfall det, dog kan det kanskje være vanskelig å finne riktig farge. Dessuten har jeg sett flere som bruker maskeringstape der en kutter, noe som ikke er så dumt. Jeg ville kanskje spurt i Casemod-forumet som er underforum til dette forumet. Tror du vil få litt bedre svar der Goscinny Endret 21. februar 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå