tommy_sn Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Har en bærbar pc med XP Home Ed som henger seg i oppstarten. Kommer til bildet der det står "Starter Windows" og så er det slutt. Da henger den seg. Hvis jeg så trykker på "Av-knappen" så den går i dvalemodus, og så slår den på igjen starter den opp og kommer inn i XP som normalt, men hvorfor? Noen som har forslag/løsning på problemet? Hva kan jeg eventuelt se etter? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Formater da går det sikkert Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Prøvd å starte med sist fungerende instillinger/safe mode? Trykk F8 som en gal før windows startupscreen kommer... Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Har en bærbar pc med XP Home Ed som henger seg i oppstarten. Kommer til bildet der det står "Starter Windows" og så er det slutt. Da henger den seg. Hvis jeg så trykker på "Av-knappen" så den går i dvalemodus, og så slår den på igjen starter den opp og kommer inn i XP som normalt, men hvorfor? Noen som har forslag/løsning på problemet? Hva kan jeg eventuelt se etter? 7985683[/snapback] Har opplevd det samme, Det går over slett noen unødvendige programmer og kjør en virussjekk, evt Restart dataen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå