snillekim Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 dv2130 er ingen bråkmakker i mine øyne. Ikke under spilling, når man ser på film og etc. Den eneste lyden man som regel hører er når dvd-spilleren begynner å starte eller sjekker volumet. Du finner jo litt mer info om kommenterer om maskinen på denne adressen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326204 Lenke til kommentar
tovhasle Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ok, takk for svar Orker bare ikke at neste laptop skal ha en vifte som går nonstop, slik som den jeg nå har. Fryktelig irriterende på lesesal osv. Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 hei igjen Da må jeg altså til å bestemme meg... må bestille den idag hva de nå enn blir til... har vel bestemt meg for dell...et eller anna... må fundere litt til vist... ikke lett å velge Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei Sitter og venter på min Dell 640m. Se Erfaringstråd for Dell 640m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå