Gå til innhold

Sony Ericsson QIKON-PANIC 3

Skog

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skaffet meg en SE M600i forrige uke og har brukt de siste dagene til å bli kjent med telefonen.

Jeg har blant annet lagt innen del RSS Feeds på telefonen.

Nå får jeg ikke lenger startet RSS Feeds programmet.

Jeg får kun opp melding om at programmet ble lukket pga QIKON-PANIC 3.

Jeg hadde ikke lagt inn nye feeds før dette problemet startet. Programmet fungerte helt fint kvelden før, men neste morgen ville programmet altså ikke kjøre. Jeg hadde ikke lagt inn auto refresh eller noe liknende så telefonen hadde egentlig kun ligget urørt over natten da problemene begynte.

Jeg har googlet litt etter andre som har hatt samme problem, men jeg kan ikke se at noen har funnet en løsning på en QIKON-PANIC 3 melding. Jeg har nyeste firmware så alt skal være OK på den kanten. Jeg har også prøvd alle mulige tåpelige forslag, som å bytte theme på mobilen, men ingenting har virket.

Jeg fant følgende beskrivelse av feilmeldingen på et nettsted for utviklere av mobilsoftware:

"QIKON-PANIC 3 is EQikPanicCategoryHandleNotFound, which means that you have done something wrong with the CQikCategoryModel, which is the class that controls the folders menu at the top-right of the menu bar."

Et eller annet har da mest sannsynlig gått til h****** i dette programmet.

Jeg har sendt en mail til SE Support, men det kan nok ta litt tid før de svarer, hvis de gidder å svare i det hele tatt. Når jeg sender mailer til support pleier jeg ofte å gi en grundig forklaring av problemet og hvilket løsninger jeg allerede har prøvd slik at de skal få en lettest mulig jobb. Vanligvis blir mailene ganske lange så support tar vel ofte og bosser hele mailen istedenfor å lese gjennom og sette seg inn i problemet til kunden. De synes vel det er enklere å svare på mailer som "Hvordan bytter jeg ringetone på telefonen min?"

Hvis noen her inne har vært borti lignende problemer eller har erfaring med slike QIKON-PANIC meldinger så setter jeg pris på alle forslag som presenteres.

Et alternativ jeg ikke har prøvd enda er å laste ned og installere dette programmet på nytt. Problemet blir vel da å finne dette programmet på nettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...