kjelli30 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er det noen som vet hvordan man kopierer alle kontaktene som er lagra på en Qtek9100 over på simkortet. Og om jeg nå skal ha meg en ny smartphone kan jeg da bare bruke activesync og ta derfra overføre alle kontakter avtaler osv til en ny HTC P4350 som er arvtakeren til 9100? anyone?? KK Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 du kan kopiere kontaktene til outlook med activesynk og deretter tilbake til den nye mobilen. Eventuelt kan du teste tjenesten hos zyb.com Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det absolutt enkleste (og forsåvidt beste) løsningen er som nevnt over å synkronisere telefonen mot Outlook... Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Litt seint ute her men..et program kalt Contact Manager 1.6 (Hvis ikke nyere nå) ligger til nedlasting på xda-developers.com eller du finner den på www.i-mate.no som reg. bruker under Nedlasting, Pocket PC utilities. Den integrerer seg med menyen i Contacts applikasjonen, slik at du kan velge alle kontakter og enten sende de via Bluetooth til en annen tlf eller kopiere de til SIM-kort. Et SIM-kort tar begrenset med kontakter og info fra en WM5 tlf. Nyere tlf med AKU 3.x (Adaption Kit Upgrade) har mulighet for å kopiere fra og til SIM-Kort. Den vanligste metoden for overføring av f.eks kontakter er via Outlook vha Activesync. Bruk AS 4.5 hvis du kjøper en WM6 PDA og kjører Win XP, har du Vista er du stuck med WMDC (Windows Mobile Device Center) for synking (Fra Microsoft..) Hvilken PDA som er etterfølgeren til Qtek 9100 kan diskuteres, men ja HTC P4350 er vel den som ligner mest..man vil kanskje ha en PDA med bedre spec når man kjøper ny, og hvis du ønsker å fortsette med HTC er vel TyTN bra - andre spennende PDAer er E-ten og i-mate Ultimate serien når den kommer i Juni-> med topp spec. Er det noen som vet hvordan man kopierer alle kontaktene som er lagra på en Qtek9100 over på simkortet.Og om jeg nå skal ha meg en ny smartphone kan jeg da bare bruke activesync og ta derfra overføre alle kontakter avtaler osv til en ny HTC P4350 som er arvtakeren til 9100? anyone?? KK 7985280[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå