jadaaaaa Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fins det et sånn slags program? F.eks visst man har mic også bruker dette programmet så velger man en lys stemme så når man prater inn i den så kommer d du sier i en lys stemme. Fins det et sånt program?? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Klart det finnest, spørsmålet er bare hvor du finner det. Og det kan jeg ikke helt svare deg på. Audacity kansje. (Tror det var sånn en skrev det) Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) hmm...så det var ikke en drøm nei For høre med han/henne da. EDIT: fant ingen som het Audacity Endret 20. februar 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg bruker selv Voice Changer 4.0 Diamond, men det koster penger.. Et helt ok program, men kanskje ikke verdt prisen Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 hehe fant og lasta just ned voice changer 4 skal til å prøve det ut Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 likte det ikke....var veldig få alternativer.....kunne bare brukes i 3 min før det lukker seg.....er det noen andre? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Var noe som het Cylonix en gang i tiden, som var en realtime stemmeforvrenger. edit: fant link, gammelt program Cylonix Vocoder Endret 20. februar 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) audacity søk på google. audacity hjemmeside. er ikke helt sikker på om audacity kan gjøre dette, kan ikke teste det nå heller. bare å prøve ut, er et veldig bra program ellers og. Endret 20. februar 2007 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå