Straydog Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Bestilte cd'r fra Psdata den 20.november. Da stod det at de skulle ankomme lageret den 29 november, og derfor bestilte jeg og betalte "direkte" med VISA. Har enda ikke mottatt noen CD'r, og derfor klikka jeg meg inn på PSdata og oppdaget at de hadde forskjøvet lagerføringen fram til 9 desember! Synes det faller på sin egen urimelighet å bare endre denne datoen helt uten å gi en tilbakemelding til eventuelle kunder som sitter og venter på et avtalt produkt. Dette spesielt dersom kunden har betalt med VISA, fordi dette blir jo trukket et par dager etter bestillingen! Kunden taper rett og slett mye på kjøpet! :sad: [ Denne Melding var redigert av: Straydog på 2002-12-06 02:16 ] Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Synes du bør ta opp dette med PSData før du blåser det opp her. De har alltid vært hyggelige mot meg og betaler nok tilbake alle dine utlegg dersom du presenterer saken din for dem. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Er pengene trukket fra konto? De burde kun vært reservert fram til ordren blir sendt fra PS. Bestilte ny AMD 2600+ i går fra PS med VISA, nå i kveld var betalingen gjort - reservert (ikkje disponible for meg) i går - pakken registrert ca. 2100 hos posten i Kristiansand i gårkveld. Har PS utført handelen - slik at beløpet er trukket på din kontoutskrift burde PS "STRAMMES OPP"! Siden varene antakeligvis først ankommer PS sitt lager på mandag. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 02:36, skrev Villmink:Synes du bør ta opp dette med PSData før du blåser det opp her. De har alltid vært hyggelige mot meg og betaler nok tilbake alle dine utlegg dersom du presenterer saken din for dem. Har allerede sendt klagebrev... Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Synes det faller på sin egen urimelighet å bare endre denne datoen helt uten å gi en tilbakemelding til eventuelle kunder som sitter og venter på et avtalt produkt. Kanskje har du rett, men på den annen side forandrer slike antatte leveringsdatoer seg *hele tiden*, slik at det nok ville medført et betydelig merarbeide for butikken å gi tilbakemelding til alle kunder til enhver tid. Trolig ville alternativet være å ikke oppgi antatt dato i det hele tatt. Poenget er: Vit at du tar en risiko når du bestiller ting som ikke er på lager, og handle deretter. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Der har du et vesentlig poeng! Men dette er ikke tilfelle, og det er dermed nettopp derfor jeg reagerer slik som jeg gjør! På meg så virker det litt uproffesjonelt dersom man skal drive butikk på den måten... Ellers så må jeg si meg veldig enig med den påstanden! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Ser egentlig ikke problemet ditt her. Det er usannsynlig at pengene er trukket fra konto og hvis de er det bør det ikke by på noe problem å få de tilbakebetalt. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg ber alle se bort ifra denne posten i forumet, da jeg regelrett har driti meg ut *flause* Gikk inn å leste betingelsene for PSData, og jeg siterer: "Vi gjør oppslag mot VISA, og det kan ta inntil 1 minutt før vi får svar på forespørsel. Beløpet vil bli reservert på konto, men ikke trukket før varene sendes fra oss. Varene sendes som servicepakke og du sparer oppkravsgebyr. Dette er den rimligste forsendelsesmåten for deg som kunde" Dvs, jeg gikk ut med falske påstander, og beklager ydmykt. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Takk for at du fortalte at det du sa var feil! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå