Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alkohol og sovemedisin

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt med sovemedisin nå, men da er det farlig å drikke alkohol. Men jeg kom til å drikke igår kveld. Siden da (ca 15 etter) har jeg hatt konstant ereksjon.

Jeg har onanert 3 ganger, men det hjelper ikke. og det er anstrengene å skjule det når jeg er med venner. Noen ganger er det sterkere en andre ganger.

Når jeg sitter, må jeg sitte annerledes, og jeg må bruke joggebukse og jeg blir hemmet av det.

Hva burde jeg gjøre? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste jeg vet er at hvis du har det for lenge (2 dager eller no) så dør pikken og du må amputere ;)

7985111[/snapback]

:dontgetit:

jeg hadde det i hele natt (tror jeg) og har det fortsatt, selvom den har begynt å blitt slappere.

:scared:

Lenke til kommentar

Ståpikk av sovemedisin?!

"

Kontraindikasjoner: Sjokktilstander og koma ved intoksikasjoner med alkohol og medikamenter. Søvnapné. Myasthenia gravis."

Av sobril f.eks.

"Overdosering/Forgiftning: Etter overdose med zolpidem alene, har graden av svekket bevissthet variert fra somnolens til lett koma. Overdose antas ikke å være livstruende med mindre det samtidig er inntatt CNS-dempende midler inkl. alkohol. Dersom det ikke er hensiktsmessig å tømme maven, bør pasienten få aktivt kull. Beroligende legemidler bør ikke brukes selv om en eksitasjon skulle oppstå. Bruken av flumazenil kan vurderes ved alvorlige symptomer."

stilnoct

Dvs, hvis du har "sinnapiller"(i benzo familien, hva heter de du bruker?) sovemedisin så må du ALDRI drikke alkohol med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Ståpikk av sovemedisin?!

"

Kontraindikasjoner: Sjokktilstander og koma ved intoksikasjoner med alkohol og medikamenter. Søvnapné. Myasthenia gravis."

Av sobril f.eks.

"Overdosering/Forgiftning: Etter overdose med zolpidem alene, har graden av svekket bevissthet variert fra somnolens til lett koma. Overdose antas ikke å være livstruende med mindre det samtidig er inntatt CNS-dempende midler inkl. alkohol. Dersom det ikke er hensiktsmessig å tømme maven, bør pasienten få aktivt kull. Beroligende legemidler bør ikke brukes selv om en eksitasjon skulle oppstå. Bruken av flumazenil kan vurderes ved alvorlige symptomer."

stilnoct

Dvs, hvis du har "sinnapiller"(i benzo familien, hva heter de du bruker?) sovemedisin så må du ALDRI drikke alkohol med.

7985600[/snapback]

ffs. Sobril er ikke sovemedisin.. Sobril er sterke beroligende. Fikk det selv 3 dager på rad, og til slutt hallisunerte jeg som bare fy! I tillegg ble synest skikkelig speeda, så alt jeg så gikk veldig fort. Og når noen bevegde seg, så var det som om jeg opplevde det før dem i det hele tatt gjorde det. Ble veldig konsentrert og veldig bevisst.. Skikkelig ekkelt å være så tilstede :|

Dem gjorde en "liten" feil på mental sykehuset...

:mad:

Edit: On Topic: Du burde komme deg fort som faen til legen. Visst du har penisen din

erigrert for lenge, så kan den få kuldbrann, og blodsirkulasjonen går bort i flere områder etter lenger du venter, så da må du nok kutte av hele penisen. Og skal du ha noe der, så blir det trepikk.

-Zynilum

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har du ståpikk i mer enn 8 timer begynner vevet i penis å dø siden ereksjonen hindrer blodgjennomstrømningen i penis og forhindrer o2 å nå cellene i penis.

Ville heller komt til lege med en boner og fått hjelp, enn å gå til en lege senere og få amputert vekk hele kuken...

Bare ett vennlig råd for fremtidig referanse :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Greit å vite  :)

Rart at mange vegrer seg for å gå til legen egentlig, for eksempel fordi de er redde for at det kan feile dem noe. Det er da bedre å få det bekreftet og få behandling, enn å gå rundt med benner'n i 2 dager og være redd for at det er noe galt.

8133475[/snapback]

Ekte menn går ikke til legen vettu ;)

Lenke til kommentar
:hmm:

Valergan funker jo ganske bra da :D

7990354[/snapback]

Vallergan blir ikke regnet som et sovemiddel i den forstand. Den er trossalt egentlig bare en allergipille som gir døsighet som meget vanlig bieffekt.

Du kan forøvrig drikke på så mye du vil når du tar Vallergan. (Alt er relativt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...