Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[løst]Hva kan noboen gjøre i denne situasjonen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Det er ofte at, når jeg har fått jobben å tømme søpla, at jeg bare har slagt den over i naboen sin hage fra verandaen, istedetfor å gå den lange veien til søppledunken.

Nå er det vinder, så de har ikke merka noe.

Men jeg kom til å tenke akkurat på hva som de kan gjøre med det?'

Hvis jeg sier det ikke er meg f.eks :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidenes beste! Er pc'stolen din formet etter ræva di?

De kan anmelde forholdet til Politiet, de kan snakke med foreldrene dine, foreldrene dine kommer til å skjønne hvem den skyldige er, foreldrene dine kan frata deg ALLE rettigheter her i livet.

Helt konge ting å finne på å gjøre!

Lenke til kommentar

:lol:

Det er ikke at jeg er så lat, men bare orker ikke ta på meg sko og sokker og jakke og alt det der. Og jeg føler meg og innvendig osgå når jeg kaster søppel dit, siden naboen er min fiende.

Det er en lang historie

Lenke til kommentar
Det er ikke at jeg er så lat, men bare orker ikke ta på meg sko og sokker og jakke og alt det der.

Det er er faktisk definisjonen på lat.

Du kan bli bøtelagt for dette forholdet, og du kan bli straffet enda hardere av foreldrene dine. Antagelig fortjener du straff og.

Endret av gorber
Lenke til kommentar
:lol:

Det er ikke at jeg er så lat, men bare orker ikke ta på meg sko og sokker og jakke og alt det der.

New computer: $700

Ergonomic chair: $400

World of Warcraft: $350

To be thrown in jail because your fat

ass is to lazy to take out the garbage: Priceless!

Lenke til kommentar
Trådstarter er født i 1991 og skulle dermed være et fullt oppegående kompetent menneske. Blir det husarrest hele sommeren for trådstarter (bortsett fra noen uker med å rydde i naboens have)?

7990450[/snapback]

Trådstarter er født i 1991 og er en fjortis.

Du har lagt igjen gigantiske spor etter deg, for mora di og faren din vet jo at det er ihvertfall ikke de som har rota sånn, så selv om at du sier "det var ikke meg" så vet alle rundt deg snart at det var deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...