Gjest Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei. Det er ofte at, når jeg har fått jobben å tømme søpla, at jeg bare har slagt den over i naboen sin hage fra verandaen, istedetfor å gå den lange veien til søppledunken. Nå er det vinder, så de har ikke merka noe. Men jeg kom til å tenke akkurat på hva som de kan gjøre med det?' Hvis jeg sier det ikke er meg f.eks Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tidenes beste! Er pc'stolen din formet etter ræva di? De kan anmelde forholdet til Politiet, de kan snakke med foreldrene dine, foreldrene dine kommer til å skjønne hvem den skyldige er, foreldrene dine kan frata deg ALLE rettigheter her i livet. Helt konge ting å finne på å gjøre! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det er ikke at jeg er så lat, men bare orker ikke ta på meg sko og sokker og jakke og alt det der. Og jeg føler meg og innvendig osgå når jeg kaster søppel dit, siden naboen er min fiende. Det er en lang historie Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det er ikke at jeg er så lat, men bare orker ikke ta på meg sko og sokker og jakke og alt det der. Det er er faktisk definisjonen på lat. Du kan bli bøtelagt for dette forholdet, og du kan bli straffet enda hardere av foreldrene dine. Antagelig fortjener du straff og. Endret 20. februar 2007 av gorber Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det er ikke at jeg er så lat, men bare orker ikke ta på meg sko og sokker og jakke og alt det der. New computer: $700 Ergonomic chair: $400 World of Warcraft: $350 To be thrown in jail because your fat ass is to lazy to take out the garbage: Priceless! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ååå. Det er bare at det er enklere å kaste det i naboen sin hage da. Men det er ikke dette tråden handler om Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Om du må ta på deg en hel termodress for å gå de få metra til søppelbøtta, så bør du gå til legen og få en sånn flott boble du kan leve inni... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Trådstarter er født i 1991 og skulle dermed være et fullt oppegående kompetent menneske. Blir det husarrest hele sommeren for trådstarter (bortsett fra noen uker med å rydde i naboens have)? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Trådstarter er født i 1991 og skulle dermed være et fullt oppegående kompetent menneske. Blir det husarrest hele sommeren for trådstarter (bortsett fra noen uker med å rydde i naboens have)? 7990450[/snapback] Trådstarter er født i 1991 og er en fjortis. Du har lagt igjen gigantiske spor etter deg, for mora di og faren din vet jo at det er ihvertfall ikke de som har rota sånn, så selv om at du sier "det var ikke meg" så vet alle rundt deg snart at det var deg. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Ender nok med at naboen din kaster deg ned fra verandaen til sommeren omtrent sånn at du ender opp slik: og da tviler jeg på at din venn stenansikt kan hjelpe. Endret 21. februar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Gorber, hvorfor kaller du meg fjortiss? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg