jbe Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Pc'n min restarter stadig av seg selv, og denne meldingen kommer opp: *** STOP: 0x0000000A (0f980481D, 0x00000001, 0x8040264c) IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL *** adress 8040264C base at 804000000, DateStamp 3d366b8b-ntoskrnl.exe Noen som vet hva dette betyr? Det er nemlig som gresk for meg! All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Dette er nok gresk for de fleste, men se om det står nevnt noen DLL-filer eller noe i feilmeldinga. Den meldinga er ganske typisk for driver-feil. 'Buggete', gale, ustabile eller for gamle drivere. Lenke til kommentar
jbe Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Det var det hele som sto... Hadden xp før og hadde det samme problemet der. Kjører win 2000 nå , og håpet det skulle hjelpe, men det skjer fortsatt... hmmm.... kjipt problem! Lenke til kommentar
jbe Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Det var det hele som sto... Hadden xp før og hadde det samme problemet der. Kjører win 2000 nå , og håpet det skulle hjelpe, men det skjer fortsatt... hmmm.... kjipt problem! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har du prøvd feilsøking ved å ta ut en og en komponent? For eksempel minnebrikkene? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Skriv hardwareconfig samt servicepackstatus, så har vi bedre mulighet for å hjelp deg. Jeg hadde samme problem for ca 6 mnd siden, men etter å ha flashet BIOS, installert nye grafikkortdrivere og klokket ned FSB etpar MHz ble alt dønn stabilt. Kjørte XP PRO, noe jeg fortsatt gjør. Er FSB eller RAM - timinger for aggressivt instilt kan dette være årsaken. Lykke til! Ingenting suger mer enn BSOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå