Mrpusten Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Yosann Jeg skal nå kjøpe meg ny mus. Men jeg lurer på hvilke erfaringer med de forskjellige musene OG musmattene! Jeg skal både kjøpe musmatte og mus! jeg lurer på om mx518 passer fint med ei steelpad QcK Evnt hvilke andre passer fint sammen! maxpris til sammen 7-800 kr Kan dere gi meg råd? Si gjerne hvilke mus og musmatter dere anbefaler og foretrekker! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Selv så kjøpte jeg meg nettopp den Steelpad QcK og Intelli Mouse 3.0 og angrer ikke et sekund. Har prøvd mx518 og men likte bedre Intelli Mouse. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 javel, så du føler de passe bedre sammen enn mx518? Jeg har hovedsaklig tenkt å spille CSS Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Mus er så utrolig individuelt, og fasiten på hva som er bra og dårlig får du ikke fra andre personer enn deg selv. Personlig ville jeg aldri kjøpt ei mus uten å ha prøvd den selv, men jeg kan slenge inn tips etter min smak: Intellimouse 3.0 er foretrukket av mange, og er etter mine erfaringer så absolutt ei god mus. Jeg tror heller ikke du vil angre om du ender på mx518. Eller hva med Razers nye DeathAdder? Den har fått god kritikk stort sett overalt, og de har endelig gitt opp det symmetriske designet sitt. Den ser mildt sagt herlig ut, men jeg har dessverre ikke fått prøvd den selv. De fleste mus fungerer vel godt på de dyrere musemattene? I hvert fall hvis man benytter seg av gode glidez/skatez. Unntaket er vel kanskje lasermus som ikke leser glassoverflaten på forskjellige Icemats (Disse bråker også noe inni helvete, ikke min favoritt). Nå innehar riktignok ingen av de nevnte produktene lasersensor, menneh Tja, selv ville jeg gått for en Q-Pad CT eller en Steelpad 5L, kombinert med enten Intellimouse 3.0/MX518. Evt en DeathAdder, hvis du tør å ta sjansen på et litt nyere og mindre testet produkt. Endret 20. februar 2007 av QuentinTarantino Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har nettopp fått meg en 5L og må bare si en ting; den er genial! Før har jeg hatt både Everglide, fUnc (harde), Qpad og sist nå Eyepad. Den er glattere og hadrere enn Qpad, men ikke så glatt som f.eks. en fUnc 1030. Friksjonen passer ypperlig til min MX518 med teflon skates, der Qpad og Eyepad ble for myke og "soggy", og plast mattene for harde og skrapete, fyller den inn "tomrommet" mellom harde og myke matter synes jeg Lenke til kommentar
T2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg er meget fornøyd med Qpad XT-R. Hadde Icemat før, men den knuste. Liker Qpad XT-R bedre. Endret 20. februar 2007 av T2 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg føler for å prøve mx518 sammen med 5L, men er litt usikker. Hva trur dere om disse to sammen da? så at noen av dere foretrakk de... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 5L kan du trygt prøve sammen med hva du vil av mus uten ball. After extensive testing with first generation laser mice from Microsoft, Logitech and others, the entire production lineup of SteelPad 5L was changed to ensure 100% compatibility. In total the release of SteelPad 5L ended up being delayed for 3 months because we wanted to ensure optimal performance for the new laser technologies. -Steelpad 5L extra facts. Den virker minst like bra med min 518... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå