Pysj Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 2007 er året hvor mobilreklame kommer for fullt, mener bransjegruppe. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 2007 er året hvor mobilreklame kommer for fullt, mener bransjegruppe. Les mer 7984937[/snapback] Det er no dritt asså Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 NEI! NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEEEEEEEEIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det er nok med de fantasillion reklamepausene TV3 har per film! eneste tv-kanalene jeg kan nyte uten et tonn reklame er NRK og Disney channel dessuten, utenom late overvektige amerikanske Oprah-diggende TVshop-handlende kjerringer med IQ knapt nok til å åpne en dør, hvem bryr seg om reklame?! at de sender reklame på mobil vil IKKE få salgstallene opp. vi vet at rimi eller rema 1000 er der, så hvorfor gidde? dessutden er det snart en refleks å bytte til en annen kanal i en tredve minutter når vi hører italiensk gnåling og en pizza kommer opp på skjermen føler faktisk av og til får å mæle fjernkontrollen inn i skjermen, men vettet holder igjen...get the point? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Synes det høres greit nok ut jeg. Ingen kommer jo uansett til å få lov til å sende ut reklame til abonnenter som ikke har takket ja til det. I artikkelen blir video på mobilen brukt som eksempel. Hvis jeg f.eks. fikk gratis (datatrafikk) tilgang til Youtube på mobilen, men med en kort reklame før videoene, ville jeg gjerne takket ja til det. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det er vel mulig å reservere seg mot slikt? iallefall i teorien Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja da koster det vel 30kr extra å gjøre noe på telefonen Lenke til kommentar
steeler Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Nei takk til reklame på mobiltelefonen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg