minotir Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Heisann. Jeg har et problem med både CS:S og CS og det er at når jeg starter spillet så er skjermen bare svart og muse pekeren vises. har lasta ned skjermkort driver. Det funka med XP (har ATI Radeon 9600 pro) Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Bf2? War3? WoW? CoD? Mange andre spill du kan prøve. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 wow can jeg prøve om 14 dager:P instal cdene ligger på hybelen og dit skal jeg ikke før om 2 uker:P Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 det kan være noe så enkelt som at CS ikke støter vista men vis det funker i XP så er det mest sansynlig at CS ikke støtter Vista. du må bare vente å se om CS komer med noe som støter Vista * det er noe jeg tror. ikke helt sikker * Lenke til kommentar
Mow Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 CS&CSS fungerer med Vista. Vet ikke hva problemet ditt kan være, pga du sier du har oppdatert driverne. Men ATI hadde ikke OpenGL støtte før siste driver. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 muli det er det som er problemet da.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) CS&CSS fungerer med Vista. Vet ikke hva problemet ditt kan være, pga du sier du har oppdatert driverne. Men ATI hadde ikke OpenGL støtte før siste driver. 7986804[/snapback] kan hjelpe og vente litt til alle mulgie barnesykdommer og drivere er laget ferdig for det er jo kjent at ganske mange pcer har problemer med null vista drivere.... både nye som gamle pcer..en alternativ løsning på problemet ditt er kanskje og gjøre noe så enkelt som og lage en dualboot med vista\xp... og alt man da trenger er enten to diskpartisjoner på en hd eller en ekstern\en intern... men en bakdel med og bruke en ekstern er at det koster penger og at du da blir litt vel avhengig av dette... men en annen bakdel er at usb- øverføringen er veldig treg og det er ikke noe gøy for deg som bruker... men dette er de mulighetene jeg ser... /Daniel Endret 21. februar 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå