Askur Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Heisann! :smile: Hva er forskjellen mellom AMD Athlon MP og XP? Hmmm... blir ikke klok på disse datagreiene !!! Og ja.... hva er det beste valget? [ Denne Melding var redigert av: Askur på 2002-12-06 00:40 ] Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 skal du ha server så er MP best skulle jeg tro, men skal du ha en singel CPU så er XP best, den er billigere, kan være andre grunner men jeg kommer ikke på flere :smile: Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 MP'en er godkjent for å kjøre i dual config (altså med 2 CPU'er) mens XP'en er beregnet for singel CPU systemer. Andy Lenke til kommentar
Destro Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 09:30, skrev Mr_Dillon:MP'en er godkjent for å kjøre i dual config (altså med 2 CPU'er) mens XP'en er beregnet for singel CPU systemer.Andy Det er også at MP er garantert til å virke mens XP kan muligens "virke" Vet ikke helt men jeg trur de har lagt inn sperre slik at det ikke går ant å bruke to Xp cpuer isteden for to MP cpuer! :???: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 blyant på L5........eller no slik dritt..... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå